امری: به تمام بازیکنانم در پاریسن ژرمن احتیاج دارم

امری: به تمام بازیکنانم در پاریسن ژرمن احتیاج دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پاریس سنت ژمن و رن چهار شنبه شب طی دیداری از سری رقابت های جام حذفی فرانسه به مصاف هم رفتند که در آن شاگردان امری موفق شدند با نتیجه 4-0 حریف خود را در هم بکوبند.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار نه چندان دشوار، دراکسلر ستاره تازه وارد پاریسی ها 2 گل به ثمر رساند. هم چنین لوکاس و حاتم بن عرفا نیز گل ها بعدی را به ثمر رساندند. امری در این بازی از کیمپمپه و کریستوفر انکونو نیز استفاده کرد و از عملکرد آن ها رضایت کامل داشت.

به نقل از سایت fourfourtwo، سرمربی پاریسی ها معتقد است که تمام بازیکنان در این باشگاه مهم هستند و در طول فصل به بازی گرفته خواهند شد. پی اس جی در این بازی به مارکو وراتی، دی ماریا، مونیر، تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی استراحت داد. با این حال حاتم بن عرفا، کیمپمپه و انکونو توانستند نظر مساعد امری را جلب کنند.

وی طی مصاحبه ای با یورو اسپورت در این مورد گفت:

ما از نیم فصل اول خود درس گرفتیم. در حال حاضر مصدومانی داریم که باید با آن کنار بیایم و اجازه ندهیم این مصدومیت ها روی عملکرد تیم تاثیر بگذارند. من در مورد رقابت بیشتر در ترکیب صحبت می کنم. وراتی، دی ماریا و مونیر مصدوم هستند و نفراتی همچون کاوانی و تیاگو سیلوا نیز بازی نکردند. ما باید هر 3 روز یک بازی انجام دهیم. با توجه به تعداد بازی های پیش رو، ما به تمام بازیکنانمان نیاز داریم. احتمال مصدومیت و خستگی برای بازیکنان وجود دارد.وی همچنین در مورد بازی مقابل رن نیز افزود:

ترکیب تغییر کرد اما ما به روند خوب خود ادامه دادیم. این موضوع بسیار اهمیت دارد که ما در شکل خوب خود باقی بمانیم. بن عرفا گل زد، آرئولا گل نخورد، پاستوره بازگشتی فوق العاده به میدان داشت و کیمپمپه و انکونکو بسیار خوب عمل کردند.

4416