انریکه: همه چیز می‌توانست هم بهتر باشد هم بدتر؛ هیچ کس قادر نیست مسی را به طور کامل توصیف کند

انریکه: همه چیز می‌توانست هم بهتر باشد هم بدتر؛ هیچ کس قادر نیست مسی را به طور کامل توصیف کند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بارسلونا اعلام کرد هنوز هیچ چیز تمام نشده است و همه چیز در نیوکمپ مشخص خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در ویسنته کالدرون موفق شد با حساب 2-1 اتلتیکو مادرید را شکست دهد تا برای صعود به فینال کوپا دل ری شرایط بهتری داشته باشد، لوییز انریکه پس از این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان بارسلونا اعلام کرد اتلتی نیمه دوم نمایش بهتری داشت اما بارسا می توانست با به ثمر رساند گل سوم خود با شرایط بهتری ویسنته کالدرون را ترک کند. او در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

مطمئن بودیم که اتلتی در نیمه دوم با تمام وجود حمله خواهد کرد، آن ها شرایط را برای ما بسیار دشوار کردند و با فشار سختی که ایجاد کردند مانع از این شدند که بتوانیم توپ را به راحتی به چرخش در آوریم. می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و تا حدی صعودمان را قطعی کنیم همچنین می توانستیم گل تساوی را نیز دریافت کنیم، بنابراین شرایط این دیدار هم می توانست بهتر باشد و هم می توانست بدتر پیش برود. با این حال از نتیجه به دست آمده خوشحال هستیم.

لوییز انریکه همچنین در ادامه در خصوص شرایط بازی در ویسنته کالدرون و نیوکمپ افزود:

فوق العاده خواهد بود که بتوانیم در ویسنته کالدرون دروازه خود را بسته نگاه داریم. حریفان ما در ورزشگاه نیوکمپ با شرایط دشواری روبرو خواهند شد و جو ورزشگاه کمک بزرگی به ما خواهد کرد. در دیدار برگشت نیز سعی خواهیم کرد تا با سبک خاص خودمان حفظ توپ کنیم، موقعیت بسازیم و از موقعیت‌هایمان به گل برسیم. امیدوارم هواداران بار دیگر به نیوکمپ بیایند و به ما کمک کنند تا بتوانیم به فینال صعود کنیم.

لیونل مسی در نیمه نخست این دیدار با ضربه ای تماشایی گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند تا پس از این دیدار لوچو باز هم به تمجید از اعجوبه آرژانتینی بارسلونا بپردازد، او در خصوص مسی افزود:

مسی همیشه در مهمترین بازی ها، بهترین بازی های خود را به نمایش می‌گذارد، او بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشت و نقش کلیدی در برتری ما بازی کرد. لئو هر آنچه که تیم نیاز دارد را به بهترین نحو ممکن محقق می‌سازد، او در زمان مورد نیاز پاس گل ارسال می کند و در زمان مورد نیاز برای ما گلزنی می کند. لئو در میانه میدان کمک بزرگی به ما کرد و در فاز هجومی نیز بسیار خطرناک ظاهر شد، او عملکرد درخشانی داشت و نمی توان آنطور که باید و شاید از او تمجید کرد. هیچ کس قادر نخواهد بود به طور کامل مسی را توصیف کند.

نیمار با کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد از دیدار برگشت محروم خواهد بود. لوچو در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که گل گریزمان باعث شد تا همه چیز در دیدار برگشت مشخص شود در خصوص محرومیت نیمار در دیدار برگشت گفت:

اگر تنها یک تیم وجود داشته باشد که بتواند با غیبت بازیکنانش کنار بیاید، آن تیم قطعا بارسلونا خواهد بود. نیمار بازیکنی کلیدی برای ما است اما بازیکنان خوبی داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند.

1899