ماسکرانو: پیروزی در ویسنته کالدرون کار آسانی نیست

ماسکرانو: پیروزی در ویسنته کالدرون کار آسانی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر ماسکرانو ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی در ویسنته کالدرون اعلام کرد امیدوار است در دیدار برگشت بوسکتس و اینیستا نیز بتوانند بارسلونا را همراهی کنند.

به گزارش وبسایت نود، بارسا در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد در خانه اتلتیکو مادرید به برتری 2-1 دست یابد تا شرایطی نسبتا مناسب تر در نیوکمپ داشته باشد. خاویر ماسکرانو در ترکیب بارسلونا درخشش قابل توجهی داشت و یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در دیدار مقابل التیکو مادرید بود. هافبک آرژانتنی بارسلونا پس از این دیدار اعلام کرد:

پیروزی در ویسنته کالدرون کار آسانی نخواهد بود، در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و موفق شدیم به گل های مهمی دست یابیم، نیمه دوم اتلتیکو نمایش بهتری داشت و موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. دوست داشتم تا بیشتر می توانستیم بازی را کنترل کنیم با این حال تمامی اعضای تیم نمایش و تلاش خوبی داشتند و امیدواریم در دیدار برگشت بتوانیم باسی و اینیستا را نیز به همراه داشته باشیم. مهمترین مسئله این است که مربی بتواند همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا در زمان مقتضی از بازیکن مد نظرش استفاده کند.

1899