شهابی: فدراسیون فوتبال فعلا کانال تلگرامی ندارد

شهابی: فدراسیون فوتبال فعلا کانال تلگرامی ندارد

وب سایت رسمی برنامه نود- روز گذشته و پس از حضور کی روش در فدراسیون فوتبال، برخی خبرها مبنی بر اخراج دستیاران و حتی استعفای کارلوس کی روش منتشر شد.

به گزارش سایت نود، کانال منتسب به فدراسیون فوتبال هم یکی از کانالهایی بود که اخراج دستیاران کی روش و حتی استعفای کی روش را اعلام کرد.

اژدر شهابی رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:« فدراسیون فوتبال فعلا هیچ کانالی در تلگرام ندارد. البته با توجه به فراگیری تلگرام قصد داریم برای فدراسیون فوتبال کانال تلگرامی ایجاد کنیم و در حال ایجاد بسترهای آن هستیم. باید تاکید کنم کانالی که به نام فدراسیون فوتبال، اطلاع رسانی می کند و حدود 5000 نفر عضو دارد، هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد و نمی دانیم چه کسی یا چه کسانی آن را اداره می کنند. آنها فقط ثبت شناسه را بر اساس دامنه فدراسیون فوتبال انجام داده اند و چون زودتر این کار را کرده اند، دامنه را در اختیار گرفته اند.»

شهابی در پایان گفت:« امروز هم اعلام کردیم که هر خبری در حوزه فدراسیون فوتبال فقط هم از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام می شود. چرا که برخی به نام کمیته های فدراسیون هم کانال های تلگرامی ایجاد کرده اند و این کار را در حوزه کمیته جوانان فدراسیون فوتبال انجام داده بودند که مشکلاتی ایجاد کرده بود. فدراسیون فوتبال یک صفحه اینستاگرام دارد که قرار است در آن هم تغییراتی ایجاد شود. در حوزه تیم ملی هم کانالهای اطلاع رسانی در سایت فدراسیون فوتبال مشخص شده اند و لینکهای ورود به آنها در ستون سمت چپ سایت فدراسیون فوتبال قرار دارد.»