کدام دستیاران کی روش خط می خورند؟

کدام دستیاران کی روش خط می خورند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که روز گذشته دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر ورزش سه مبنی بر اخراج دستیاران ایرانی کارلوس کی روش را تکذیب کرد اما حرف های خود این مربی و البته تاج اثبات کرد که این خبر کاملا واقعیت داشته است. اگرچه تاج می گوید قرار نیست همه دستیاران ایرانی از کادر کنار بروند اما تعدادی از آنها از لیست سرمربی تیم ملی حذف خواهند شد.

آنچه که علت این تغییرات اعلام کرده عدم پایبندی فدراسیون فوتبال به برنامه های اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی است و کی روش  این کار را برای مقابله انجام می دهد. تاج می گوید اگر قرار باشد در روزهای فیفا تیممان را جمع کنیم کلا 4 روز برای هر بازی فرصت تمرین داریم که این کار احتیاج به حجم فعلی دستیارها ندارد.

البته تاج در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد که قرار است ادامه برنامه های تیم ملی طبق نقشه قبلی کی روش پیش برود که در این صورت لابد به حضور کادر قبلی تیم ملی نیاز است اما رئیس فدراسیون فوتبال اعلام نکرد که کدامیک یا چند نفر از جمع همراهان ایرانی کی روش از وی جدا می شوند و کدامیک از آنها در تیم فنی باقی خواهند ماند.

آنچه که عامل اصلی تصمیم کی روش شده عدم تمکین مربیان ایرانی (به زعم کی روش) از دستور مرخصی در اردوی دبی است. مربیان ایرانی که با تماس فدراسیون به اردو بازگشتند خشم کی روش را برانگیختند و او تصمیم به پایان همکاری با آنها گرفته و اعلام کرده می خواهد از یک کادر خارجی در کنار خود استفاده کند. با این حال فدراسیون فوتبال با توجه به سرمایه گذاری روی مربیان ایرانی فعلا با کی روش مشغول مذاکره برای منصرف کردن اوست.