PersianCup تاثیر زیادی در آماده سازی تیم خواهد داشت

PersianCup تاثیر زیادی در آماده سازی تیم خواهد داشت

 مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:خوشبختانه شرایط تیم ملی بطورکلی مناسب است.

به گزارش کاپ،عباس هاشم پور اظهار داشت: ششمین اردوی تیم ملی پس از رقابتهای جام بین قاره ای جهان را پشت سر می گذاریم که خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و اهداف فنی مورد نظرمان به خوبی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: به هر حال همه تلاش خود را برای آماده سازی تیم ملی تا مسابقات قهرمانی 2017 آسیا در مالزی بکار گرفته ایم و خوشبختانه پیش از اعزام به مالزی هم تورنمنت بین المللی PersianCup را پیش رو داریم. معتقدم تقابل با تیم های ملی ایتالیا، لهستان و اوکراین که به ترتیب تیم های چهارم جهان، قهرمان مسابقات انتخابی جام جهانی در اروپا و قهرمان یورو لیگ 2016 اروپا هستند، تاثیر بسزایی در آماده سازی و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط بازی های سطح بالا دارد.

هاشم پور افزود: بازی تدارکاتی از مهم ترین دغدغه های هر تیمی است که خوشبختانه با تلاش های فدراسیون فوتبال، دپارتمان فوتبال ساحلی و بطور ویژه باشگاه پارس جنوبی، این موضوع پیش از مسابقات بسیار حساس انتخابی جام جهانی در کشور مالزی حل شده است. با توجه به تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و همچنین انجام این بازیهای بسیار خوب می توان وضعیت روشنی را برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آُسیا (انتخابی جام جهانی) متصور بود.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی بطورکلی مناسب است و با آرامش کاملی برنامه های خود را پیش می بریم. بدون شک کسب جواز حضور در جام جهانی 2017 - باهاما، تنها هدف ما نیست و علاوه بر آنکه نیم نگاهی نیز به کسب مقام قهرمانی داریم، می خواهیم نتایج قبلی در جام های جهانی را ارتقا بدهیم. در واقع هدف نهایی ما حضور پرقدرت در جام جهانی است.

وی در پایان گفت : از مسئولان فدراسیون فوتبال، دپارتمان فوتبال ساحلی، مسئولان استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی جهت همکاری بسیار خوب در اجرای برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی کمال تشکر را دارم و امیدوارم حاصل تلاش هایمان را با نمایش خوب در مسابقات پیش رو شاهد باشیم.