15 نقل و انتقال بزرگ زمستان 2017 (عکس)

15 نقل و انتقال بزرگ زمستان 2017 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی شاهد چند جابه جایی گران قیمت و رکوردشکن نیز بودیم که همگی مربوط به انتقال ستاره ها به سوپرلیگ چین بودند. به طور مثال پیوستن ته وز به شانگهای شنهوا او را بالاتر از مسی و رونالدو از حیث دریافت حقوق قرار داد.

در زیر به 15 انتقال بزرگ ژانویه 2017 اشاره می کنیم:

1- کارلوس ته وز از بوکاجونیورز به شانگهای شنهوا پیوست و سالانه از این تیم 40 میلیون یورو خالص حقوق دریافت می کند.

2- پیوستن اسکار از چلسی به شانگهای اسپیگ با رقم 61 میلیون یورو

3- انتقال 40 میلیون یورویی دراکسلر از ولفسبورگ به پاری سن ژرمن

4- انتقال گابریل ژسوس از پالمیراس برزیل به سیتی با رقم 32 میلیون یورو... ژسوس تابستان امسال کار انتقالش به سیتی تمام شده بود ولی پیوستن رسمی او به زمستان موکول شد.

5- انتقال دیمیتری پایت از وستهام به مارسی با رقم 30 میلیون یورو

6- پیوستن دیپای از منچستریونایتد به لیون با رقم 25 میلیون یورو

7- انتقال 50 میلیون یورویی اکسل ویتسل به تیانجین با رقم 50 میلیون یورو

8- انتقال قرضی یووتیچ از اینتر به سویا... ستاره مونته نگرویی با انتقال از اینتر به سویا متحول شده و روزهای خوبش در سیتی و فیورنتینا را تداعی می کند.

9- انتقال قرضی سیمونه زازا از یوونتوس به والنسیا... زازا نیم فصل ناموفقی در وستهام پشت سر گذاشت و سرانجام تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

10- پیوستن ایوانوویچ از چلسی به زنیت با رقم 5 میلیون یورو

11- انتقال قرضی خسه از پاری سن ژرمن به لاس پالماس...خسه که محصول آکادمی فوتبال رئال است، پس از یک نیم فصل حضور ناموفق در پاری سن ژرمن به اسپانیا بازگشت.

12- پیوستن پاتو از ویارئال به تیانجین با رقم 18 میلیون یورو

13- انتقال قرضی دلوفئو از اورتون به میلان

14- انتقال قرضی اوریانا از سلتا به والنسیا. ستاره شیلیایی پس از درگیری با مربی سلتا از فهرست این تیم کنار گذاشته شد و سرانجام شب گذشته به والنسیا قرض داده شد.

15: پیوستن آدبایور به عنوان بازیکن آزاد به تیم استانبول باشاک شهیر... آدبایور فصل گذشته برای کریستال پالاس انگلیس بازی می کرد.