هفته بیست و سوم لیگ جزیره؛ بالانشین ها امتیاز از دست دادند

هفته بیست و سوم لیگ جزیره؛ بالانشین ها امتیاز از دست دادند

وبسایت رسمی برنامه نود - شب اول از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید. 

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب با انجام هفت بازی، شب اول از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس پایان یافت. سه بازی باقیمانده این هفته، چهارشنبه شب برگزار می شوند. این هفته را باید هفته ناکامی مدعیان قلمداد کرد. هر 4 تیم بالای جدول در این هفته امتیاز از دست دادند. چلسی و لیورپول در بازی رودررو مساوی کردند، تاتنهام مقابل ساندرلند متوقف شد و آرسنال در خانه مقابل واتفورد دو امتیاز حساس را از دست داد.

در بازی های این هفته این نتایج رقم خورد:

کریستال پالاس بالاخره با آلردایس به یک برد مهم رسید. پالاس در خانه بورنموث با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید، دین و بنتکه برای میهمان گلزنی کردند. پالاس با این برد 19 امتیازی شد و به رده هجدهم رفت.

برنلی در یک بازی حساس در خانه موفق شد با گل سم ووکز، 1-0 لسترسیتی را شکست دهد تا نوار ناکامی های روباه ها در خارج از خانه در لیگ برتر ادامه پیدا کند. برنلی با این برد، جبران شکست هفته قبل مقابل آرسنال را کرد. تیم شن دایچ با این پیروزی تا رده نهم صعود کرد. لسترسیتی هم اکنون فقط دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

دیدار تیم های میدلزبورو و وست برومویچ با تساوی 1-1 پایان یافت. موریسون دقیقه 6 و نگردو دقیقه 17 گلزنی کردند. بورو با این تساوی در جایگاه پانزدهم ایستاده و وست برومویچ هشتم است.

مسابقه ساندرلند و تاتنهام که برای هر دو از نظر امتیاز بسیار ارزشمند بود، با تساوی 0-0 پایان یافت تا اسپرز باز هم در لیگ برتر به تساوی برسد. تاتنهام با این مساوی 47 امتیازی شد و اکنون در رده دوم قرار دارد. ساندرلند هم نوزدهم است.

سوانزی هم در ادامه نتایج خوب خود با حضور کلمنت، 2-1 از سد ساوتهمپتون گذشت تا تیم پوئل شکستی دیگر را بپذیرد. ماوسن و سیگوردسون برای سوانزی گلزنی کردند و لانگ تک گل میهمان را به ثمر رساند. سوانزی به لطف دو برد اخیرش تا رده هفدهم بالا آمد. ساوتهمپتون نیز در رده دوازدهم قرار گرفته است.

1878