ذوب آهن-صبا/ اصفهانی ها به دنبال نزدیک شدن به پرسپولیس و تراکتور

ذوب آهن-صبا/ اصفهانی ها به دنبال نزدیک شدن به پرسپولیس و تراکتور

تیم های ذوب آهن و صبای قم در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در اصفهان به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم روز پنجشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

* ذوب آهن هم اکنون با کسب 33 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم مجتبی  حسینی در صورت غلبه بر صبا می تواند همچنان در رده سوم باقی بماند و به نزدیک شدن به صدر جدول امیدوار باشد. اما اگر در این بازی شکست بخورند ممکن است جای خود را در رده سوم به استقلال بدهند.

* تیم صبای قم با 13 امتیاز تیم پانزدهم جدول رده بندی است. آنها با شکست ذوب آهن می توانند جای سیاه جامگان را در رده چهاردهم بگیرند. اما اگر در این بازی شکست بخورند ممکن است در پایان هفته بیستم قعرنشین لیگ شوند.

* دیدار رفت این دو تیم در قم با نتیجه مساوی یک-یک به اتمام رسید. احمدحسن زاده برای صبا و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن در آن مسابقه گلزنی کردند. از نکات جالب توجه بازی رفت اخراج حمیددیوسالار از تیم صبا بود.

* صبای قم در لیگ شانزدهم تنها دو بردداشته که هر دو پیروزی مقابل نمایندگان تهرانی بوده است. آنها در برابر نمایندگان اصفهان در این فصل یک باخت و یک تساوی دشت کردند.

* ذوب آهن اصفهان با هدایت مجتبی حسینی در لیگ برتر در 12 بازی فقط یک باخت مقابل نفت تهران داشته است آنها به 9 برد و 2 تساوی در این مدت دست پیدا کردند.

* ذوب آهن در 4 بازی اخیر خود گلی نخورده و آخرین بار در هفته پانزدهم از تیم پدیده گل دریافت کرده است.

* دو تیم بدون محروم روز پنجشنبه به مصاف هم  خواهند رفت.

* کیوان امرایی ستاره تیم صبای قم سابقه پوشیدن پیراهن تیم ذوب آهن را در کارنامه خود دارد.

* این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 25 بار به  مصاف هم رفتند که  حاصل آن 6پیروزی برای صبا، 9 تساوی و 10 برد برای ذوب آهن بوده است.

* سه دیدار اخیر این دو تیم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده  وآخرین باری که بازی ذوب آهن و صبا برنده داشته به حدود دو سال و دو ماه پیش برمی گردد که ذوب آهن در اصفهان با نتیجه 3بریک حریف قمی خود را از پیش رو برداشت.