روبینیو: انتخاب از میان رئال مادرید و بارسلونا آسان بود؛ از نحوه ترک مادرید پشیمانم

روبینیو: انتخاب از میان رئال مادرید و بارسلونا آسان بود؛ از نحوه ترک مادرید پشیمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از به ثمر رساندن بیش از 80 گل طی 4 فصل حضور در سانتوس، روبینیو به رئال مادرید آمد تا به این تیم در دو قهرمانی پیاپی لالیگا در سال های 2007 و 2008 کمک کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قبل از اینکه رئال مادرید برای خرید روبینیو 24 میلیون یورو هزینه کند، بارسلونا نیز به دنبال او بود اما بازیکن 33 ساله و کنونی اتلتیکو مینیرو می گوید که انتخاب رئال مادرید تصمیم آسانی بوده چرا که در آن زمان برزیلی های زیادی از جمله رونالدو، روبرتو کارلوس و سرمربی تیم، واندرلی لوکزامبورگو در آن حضور داشتند.

روبینیو در مصاحبه ای اختصاصی که با مجله FourFourTwo، در این رابطه گفت:

به نظر می رسد که انتخاب سختی باشد، اما اینطور نبود. رئال مادرید تیمی بود که علاقه بیشتری به جذب من نشان داد. هر دوی آنها باشگاه های بزرگی هستند که در سراسر دنیا طرفدار دارند اما زمانی که رئال مادرید برای خرید من اقدام کرد، دیدم که گروهی بزرگ از برزیلی ها در این تیم حضور دارند و کادر فنی هم برزیلی بود. وقتی همه اینها را در نظر می گیرید، چرا باید به بارسلونا می رفتم؟

روبینیو سه فصل در لالیگا به میدان رفت و در آخرین روز نقل و انتقالات سال 2008 به تیم منچستر سیتی پیوست. وی در ادامه راجع به نحوه ترک رئال مادرید هم گفت:

از ترک رئال مادرید پشیمان نیستم، اما از اینکه هنگام جدایی رابطه ام با آنها بهم خورد پشیمانم چرا که رئال مادرید باشگاهی بود که در های خود را به روی من باز کرد و فرصت داد که اروپا را فتح کنم. شاید نحوه جدایی من باعث فراموشی برخی خاطرات از کار های درخشانی که در این تیم انجام دادم شده باشد؛ من به آنها کمک کردم تا قهرمان شوند و فکر می کنم آنجا خوب بازی می کردم. اما واقعاً مصمم به جدایی بودم، و خلق و خوی بسیار تند و عصبانی داشتم و به اندازه امروز به مسائل فکر نکردم.

1771