کاظمی: استقلال راحت گل می‌خورد

کاظمی: استقلال راحت گل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

امیدوارم از لحاظ روحی و روانی آماده باشیم از هر لحاظ آماده هستیم. در بازی با تراکتورسازی ضعف‌هایی داشتیم اما مطمئنم که حل می‌شود. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشیم. از لحاظ تاکتیکی و روحی - روانی آماده بازی با استقلال هستیم. متوجه نقاط ضعف‌مان مقابل تراکتورسازی شده‌ایم و این نکات را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که در صورت رعایت آنها، مشکلات ماشین‌سازی حل خواهد شد. فردا با تیمی بازی داریم که فوتبال بازی می‌کند و همین مسئله کار ما را آسان خواهد کرد.

زاهدی سکونشین شد تا بزرگ شود شهاب زاهدی در دیدار قبلی از لحاظ تاکتیکی خوب نبود و در لیست قرار نگرفت. این کار را انجام دادم تا بعدها فوتبالیست بزرگی شود. چند وقت پیش خاطراتی از گلشنی، کاپیتان پیشین ماشین‌سازی می‌شنیدم که گفته بود 30 سال پیش تیم در برف گیر کرده و بازیکنان بودند که ماشین را هُل می‌دادند. بازیکنانی که امروز در ماشین‌سازی حضور دارند، باید بدانند چه کسانی برای این تیم بازی می‌کرده‌اند. من بازیکنی به زمین می‌فرستم که بداند برای چه تیمی بازی خواهد کرد.

بازیکن ازبک به استقلال نمی رسد متاسفانه او به این بازی نمی‌رسد. این بازیکن در حال حاضر در تهران حضور دارد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند. بعید است آی تی سی او برای بازی فردا آماده شود، اما مطمئنا در بازی‌های آینده از او استفاده خواهیم کرد. فکر کنم بازیکن خوبی است و بتواند جوابگوی خواسته‌های ما باشد.

کار تاکتیکی ما ضعیف است انگیزه لازم در بازیکنان ما به دست آمده، اما کار تاکتیکی‌مان ضعیف است. مطمئن باشید در هفته‌های آینده ما بهتر خواهیم شد. فعلاً چندین هفته تا پایان لیگ برتر مانده، اما در هفته‌های بیست‌وهفتم یا بیست‌وهشتم خواهید دید که ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند. قبول دارم که نگه داشتن تیم در لیگ برتر کار سختی است اما با کمک شهردار تبریز، هیئت مدیره و بازیکنان که تلاش زیادی هم می‌کنند، ماشین‌سازی در لیگ برتر خواهد ماند. باید در کنار این انگیزه،‌ یک استراتژی هم داشته باشیم. در حال حاضر شرایط تیم ما بهتر از قبل شده و حتی در دو تمرین گذشته هم بازیکنان‌مان عملکرد بسیار خوبی داشتند. برخی مربیان از اینکه در 16 روز، چهار بازی انجام داده‌اند گلایه می‌کنند، اما ما در همین مدت، یک بازی به تعویق افتاده خود را هم برگزار کردیم. ما زمانی می‌توانیم روی مسائل تاکتیکی کار کنیم که لیگ به تعطیلات برود.

سرمای هوا به نفع ما است احساس می‌کنم سرمای هوا بیشتر به نفع ما باشد تا استقلال. من در تمرینات هم فقط با یک پیراهن حاضر می‌شوم. هم بازیکنان و هم خود من به این سرمای هوا عادت کرده‌ایم و مشکلی با آن نداریم، اما فکر می‌کنم سرمای هوای تبریز، فردا کار استقلال را سخت کند.

استقلال راحت گل می خورد استقلال اگر در دیدارهای گذشته‌اش سه گل زده، به خاطر این بود که با تیم‌هایی مانند پیکان بازی می‌کرد که 10 نفره شده بود و یا به دفاع مطلق رو آورده بود، اما برای ما مهم این است که استقلال در دیدارهای گذشته راحت گل می‌خورد. ما به دنبال نقاط قوت خودمان هستیم و تلاش می‌کنیم از داشته‌هایمان استفاده کنیم.

هر کسی که بهتر باشد در ترکیب قرار می گیرد فردا بهمن کامل را در اختیار نداریم، اما چند بازیکن که برخی از آنها جوان هستند، می‌توانند جای بهمن کامل را پر کنند. ما مشکلی در دفاع راست نداریم. در تیم ماشین سازی هر کس که بهتر باشد و بیشتر تلاش کند، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. برخی بازیکنان جوان که در تمرینات خوب بودند، در لیست بازی‌ها قرار می‌گیرند. شهاب زاهدی جزو بازیکنان خوب ماشین‌سازی است اما در دیدار مقابل تراکتورسازی نتوانست خواسته‌های ما را در زمین برآورده کند و در عملکرد تیم ما تاثیر منفی داشت، پس شهاب زاهدی از ترکیب ما خارج می‌شود.

ادامه دارد...