داوران فکر نکنند مربیان سربازشان هستند

داوران فکر نکنند مربیان سربازشان هستند

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان، سرمربی تیم خونه به خونه که به تازگی به جای علیرضا مرزبان، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است در مورد دیدار برابر سپیدرود رشت و شکست یک بر صفر در این دیدار با خبرنگار ما صحبت کرده است.

تنها 4 روز برای این بازی سخت زمان داشتیم

بازی سختی در اولین گام مقابل سپیدرود داشتیم. بعد از دو شکست پی در پی، یک مقدار اعتماد به نفس بازیکنان پایین رفته است. با توجه به بازیکنان خوبی که جذب تیم شده اند، انتظارات از تیم بالا است. ما تنها 4 روز فرصت داشتیم تا روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و آن را هم به کار کردن روی این مسائل اختصاص دادیم.  سبک تمرین را در این چند روز عوض کردیم ولی متاسفانه بارندگی  چند روز اخیر زمین را لغزنده کرده بود.

تیم ما به آرامش نیاز دارد

ما می دانستیم که تیم سپیدرود صدر جدولی است و بازی خوبی را ارائه می دهد؛ البته در بازی بازیکنان ما عرصه را بر این تیم تنگ کردند و تنها 2 بار به تیم حریف موقعیت گلزنی دادیم که یک بار موفق به گلزنی شدند، که این خودش یک ضعف بزرگ برای تیم ما است که باید رفع شود. در مجموع بازخوردهایی که از مردم و مدیران باشگاه گرفته ایم، از شیوه بازی تیم راضی بوده اند. 5،6 موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادیم و این مساله نشانگر این است که تیم به آرامش بیشتری به خصوص در زدن ضربات آخر نیاز دارد. 

سپیدرود جانانه دفاع کرد

در مجموع تیم سپیدرود به آن چیزی که می خواست، دست پیدا کرد. البته این تیم جانانه دفاع  کرد و از راه ها تاکتیکی متفاوتی استفاده کرد. البته در نیمه اول و دوم به ترتیب 4 و 5 دقیقه وقت اضافه گرفته شد که در همین مدت هم وقت زیادی تلف شد. بازی سختی برای ما بود که فکر می کنم در روزی که تیم برتر میدان بودیم بازی را واگذار کردیم.

وظیفه من کار کردن با حداکثر توان با همین بازیکنان است

هر کسی از دیدگاه خود تیمش را می بندد؛ آقای مرزبان هم تفکرات مثبتی داشته اند و با همین تفکر تیم خود را جمع کرده اند. وظیفه من در حال حاضر این است که با بازیکنان جدید بتوانم کار کنم و در این مدت هم خوشبختانه شرایط خوبی داشتیم. همه می گفتند که تیم پیر است ولی با اضافه کردن دو جوان به تیم دوندگی تیم را افزایش دادیم.

باید 8 بازی آینده را ببریم

هنوز 12 بازی باقی مانده است و حتی اگر امروز هم فاصله زیاد شود، جای نگرانی نیست؛ نگرانی اصلی این است که در بازی های آینده به پیروزی نرسیم. با توانی که من دارم و به کمک مجموعه مدیریت تیم در بخش خصوصی تمام تلاش خود را برای صعود خواهیم کرد. برای اینکه صعود کنیم به 8 پیروزی احتیاج داریم و این بستگی به این دارد که چقدر بچه ها همت کنند. من و سایر اعضای باشگاه نیز باید دقت لازم را داشته باشیم.

در لیگ یک به مربیان احترام گذاشته نمی شود

سال ها است در لیگ یک مربیگری می کنم و دیروز فاصله میان این لیگ و لیگ برتر را متوجه شدم. در لیگ برتر به مربیان احترام می گذارند ولی در لیگ یک هر اشتباهی انجام شود، با اشتباه بزرگتر جبران می شود. در این بازی آقای حق وردی من را اخراج کرد و وقتی از او پرسیدم چرا؟ گفت کمک داور اول گفته است. در حالی که من اصلا کاری نکرده بودم و در دقایق پایانی وقتی داور یک خطا گرفت، در کنار ورزشگاه که اعتراض کرد، من هم دستم را بالا بردم و گفتم این چه خطایی است که می گیری؟ البته مشکل اصلی من این است که برخورد داور اصلا مناسب نبود و فکر می کنم قدرت داور تنها در کارت، سوت، قلم و پرچمش است و نباید از چیز دیگری برای ابراز قدرت استفاده کند. 

در لیگ یک به مربیان احترام نمی گذارند

داوران نباید فکر کنند مربیان سربازشان هستند و امیدوارم این کمک داور توجیه بشود؛ من قربانی شدم، امیدوارم این اتفاق برای مربیان دیگر رخ ندهد. من دیگر جوان نیستم و شیطنت های این دوران را ندارم؛ ولی این برخورد اصلا قشنگ نیست و از آقای کامرانی فر و اصفهانیان می خواهم همانطور که خودشان با احترام برخورد می کردند، داوران هم مثل خودشان برخورد کنند.