بزگشت قریب الوقوع کارواخال به تمرین رئال مادرید

بزگشت قریب الوقوع کارواخال به تمرین رئال مادرید

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد لیست بلند بالای  مصدومان زین الدین زیدان در حال کاهش خواهد بود و با بهبود قریب الوقوع کارواخال و مودریچ سرمربی فرانسوی مادریدی ها شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، دنی کارواخال که 4 دیدار گذشته مادریدی ها را به دلیل مصدومیت از ناجیه همسترینگ پا از دست داده بود به زودی به تمرین گروه این تیم اضافه خواهد شد. احتمالا این بازیکن قادر نخواهد بود در دیدار هفته آینده این تیم مقابل سلتا ویگو به میدان برود اما احتمالا برای نبرد مقابل اوساسونا آماده خواهد بود تا بار دیگر به عنوان مدافع راست این تیم به میدان برود. این مدافع اسپانیایی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:

در حال حاضر با فیزیوتراپ های باشگاه به سختی تمرین می کنم تا به زودی به تمرین بازگردم، در حال حاضر نمی توانم با توپ به تمرین بپردازم اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود تا روز سه شنبه هفته آینده می توانم به همراه سایر بازیکنان به تمرین بپردازم.

در هفته ای که بارسلونا و بتیس مقابل رقبای خود متوقف شدند، رئال مادرید مقابل رئال سوسیه داد به برتری 3-0 دست یافت تا اختلاف امتیاز خود با حریفان قهرمانی را افزایش دهد، کارواخال در ادامه در این خصوص افزود:

دیدار مهمی داشتیم و پیروزی ضروری را به دست آوردیم چرا که حریفان ما امتیاز از دست داده بودند و با این پیروزی موفق شدیم اختلاف امتیاز خود را با آن ها افزایش دهیم. در حال حاضر باید به خوبی استراحت کنیم تا هفته آینده مقابل سلتا دیدار خوبی را به نمایش بگذاریم، آن دیدار همانند فینال جام حذفی خواهد بود.

1899