پیش بازی آرسنال - واتفورد؛ فرصتی ایده آل برای پیش روی

پیش بازی آرسنال - واتفورد؛ فرصتی ایده آل برای پیش روی

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد است.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال سه شنبه شب در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان واتفورد است. توپچی ها در حالی میزبان واتفورد هستند که به لطف برتری در لحظات پایانی مقابل برنلی، به رده دوم رسیدند. تیم ونگر که بعد از دو شکست در هفته های پایانی نیم فصل اول، چند رده سقوط داشت، با تساوی تیم های رقیب، حالا تیم دوم جدول است و از آنجایی که این هفته لیورپول و چلسی دیداری حساس را مقابل هم برگزار می کنند، آرسنال این شانس را دارد تا به چلسی نزدیک شود یا از لیورپول فاصله بگیرد.

آرسنال در شش بازی اخیرش 5 برد را تجربه کرده و فقط یک مساوی کسب کرده است. آخرین بازی این تیم روز شنبه در جام حذفی بود که تیم ونگر با حساب 5-0 ساوتهمپتون را شکست داد تا با روحیه ای خوب پای به این بازی بگذارد. اما در آن سمت واتفورد در شش بازی اخیرش فقط یک برد آن هم مقابل برتون آلبیون کسب کرده است. تیم ماتزاری یکشنبه با شکست مقابل میلوال، با جام حذفی وداع کرد.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، آرسنال 5 بار برده و واتفورد فقط یک پیروزی را کسب کرده است. در این شش مسابقه آرسنال 16 گل زده و فقط 4 گل خورده است. بازی رفت دو تیم در این فصل از لیگ جزیره با نتیجه 3-1 به سود آرسنال پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه خانگی آرسنال در لیگ برتر هم با پیروزیز 4-0 توپچی ها پایان یافت.

مهمترین غایب توپچی ها برای این مسابقه سرمربی این تیم است. آرسن ونگر دومین جلسه از چهار بازی محرومیتش را در این بازی پشت سر خواهد گذاشت. انتظار می رود دوباره بازیکنان اصلی تیم ونگر در بازی با واتفورد به میدان بروند. سرمربی فرانسوی در مسابقه مقابل ساوتهمپتون به چند بازیکن تیمش استراحت داده بود. ال ننی هنوز از اردوی تیم ملی کشورش بازنگشته است. ژاکا هم همچنان محروم است. دبوشی و کازورلا نیز هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده اند.

انتظار می رود در این بازی ام بایه نیانگ برای اولین بار با پیراهن واتفورد به میدان برود. پنتیلیمون غایب بزرگ واتفورد است. هولباس محروم است و ایگالو نیز در نزدیکی درهای خروجی باشگاه است.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

توپچی ها هر هفت بازی قبلی خود را در لیگ مقابل واتفورد با برد پشت سر گذاشته اند و در این هفت بازی 19 گل زده اند.

سانچز در هر سه دیدار قبلی ای که مقابل واتفورد در لیگ برتر به میدان رفته است، موفق به گلزنی شده است. همچنین دو پاس گل هم در این سه بازی ارسال کرده است.

آرسنال در این فصل در زدن گل در دقایق پایانی رکورددار لیگ برتر است. شش گل در دقیقه 90 و بعد از آن. دوازده گل از دقیقه 80 به بعد.

توپچی ها در هفت بازی قبلی خانگی شان در لیگ برتر، فقط 4 گل خورده اند که همگی آن ها هم پنالتی بوده است.

آرسنال در 149 بازی لیگ برتری بدون این که حتی یک بازیکن انگلیسی در ترکیب تیمش باشد، بازی را آغاز کرده است که این یک رکورد در فوتبال جزیره است.

رکورد واتفورد در دوازده بازی اخیر این تیم در لیگ برتر که در آخر هفته (شنبه و یکشنبه) برگزار نشده، این گونه است: دو تساوی و ده باخت. آخرین باری که واتفورد در لیگ برتر توانست در یک بازی خارج از مسابقات آخر هفته برنده شود به آپریل 2007 بر می گردد.

1878