موستافی: امیدوارم تا پایان فصل به رکورد شکست ناپذیری ام با آرسنال ادامه دهم

موستافی: امیدوارم تا پایان فصل به رکورد شکست ناپذیری ام با آرسنال ادامه دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در این فصل هر زمان موستافی در ترکیب این تیم حضور داشته، شکست نخورده است.

به گزارش وبسایت نود، مدافع آلمانی آرسنال اگرچه تازه در تابستان بود که به جمع توپچی ها ملحق شد ولی در همین زمان اندک توانسته به مهره ای کلیدی در ترکیب تیم ونگر بدل شود و البته موستافی یک آمار منحصر به فرد هم در تیم آرسنال دارد. او در این فصل هر زمان در ترکیب تیم ونگر قرار گرفته، آرسنال شکست نخورده است. موستافی در مورد فرم کنونی تیم و این رکورد چنین گفته است:

امیدوارم بتوانم این رکورد را تا پایان فصل حفظ کنم. کار سختی است ولی من تلاشم را می کنم و بازی به بازی پیش می روم و سعیم بر این است که هر بازی بهتر عمل کنم. وقتی من پای به زمین بازی می گذارم به باخت فکر نمی کنم. من به زمین می روم تا پیروز بازی شوم. همیشه به دنبال پیشرفت هستم و این که بتوانم برنده شوم. به همین علت وقتی ببازیم خیلی حال و روز خوبی ندارم.

ما توجهی به تیم های دیگر نداریم و کار خودمان را می کنیم. ما روی بازی خودمان تمرکز کرده ایم و مطلع هستیم که بازی های مهمی پیش رو داریم، اما بازی به بازی جلو می رویم. لیگ برتر تورنمنت آسانی نیست. همه تیم ها می دانند باید چطور دفاع کنند و در ضدحملات چطور به حریف ضربه بزنند. اما توجه ما به کار خودمان است تا بتوانیم هر بازی امتیازات لازم را بگیریم.

1878