اسپالتی: داور یک پنالتی ما را نادیده گرفت

اسپالتی: داور یک پنالتی ما را نادیده گرفت

سرمربی رم پس از شکست تیمش از دست داور شاکی بود.

 به گزارش کاپ، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم  شکست تیمش مقابل سامپدوریا در رقابت‌های سری A را نتیجه اشتباه داور در آفسایدگیری و عدم اعلام ضربه پنالتی به سود تیم پایتخت دانست.

 در یک صحنه، ادن ژکو، مهاجم بوسنیایی رم در محوطه جریمه سرنگون شد اما قبل از این اتفاق، داور به اشتباه آفساید او را اعلام و از گرفتن پنالتی خودداری کرد.

 اسپالتی در پایان بازی گفت: ژکو دقیقا یک و نیم متر پشت خط آفساید قرار داشت و دیدن صحنه برای کمک‌داور اصلا سخت نبود. داور کاملا اشتباه کرد. در مجموع تیم من اشتیاق لازم را نداشت. سامپدوریا در نیمه اول به شدت ما را پرس کرد. چاره کار، نگه داشتن توپ و داوندن حریف دنبال توپ بود اما ما موفق نشدیم این شیوه را اعمال کنیم. در نیمه دوم به استثنای آن 3 دقیقه‌ای که گل خوردیم، خوب عمل کردیم. تحرک خط دفاعی ما چندان بد نبود. در حدس زدن اقدامات بازیکنان سامپدوریا هنگام پاسکاری موفقیتی نداشتیم.ضربه آزاد موریل، پیش‌بینی نشده و تعیین‌کننده بود. در مجموع تیم من خوب بازی کرد. به خاطر پرس بی‌توقف و بازی خوب دفاعی حریف، فرصت پاسکاری و بازیخوانی را نداشتیم. در مجموع به راحتی شانس کسب امتیاز را از دست دادیم.