اودینزه 2 - 1 میلان؛ روسونری روی نوار ناکامی، شکستی دیگر برای تیم مونتلا

اودینزه 2 - 1 میلان؛ روسونری روی نوار ناکامی، شکستی دیگر برای تیم مونتلا

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان بعد از شکست مقابل ناپولی و یوونتوس، این بار مقابل اودینزه شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، میلان در ادامه روند ضعیف خود در بازی های اخیر، این هفته در مقابل اودینزه تن به شکست 2-1 داد تا با این باخت، همچنان در رده هفتم جدول باقی بماند.

در یکی از چند بازی همزمان هفته بیست و دوم سری آ فوتبال ایتالیا، عصر یکشنبه اودینزه در ورزشگاه خانگی خود میزبان میلان بود. مونتلا تیمش را با این ترکیب به زمین فرستاد:

دوناروما، آباته، پالتا، رومانیولی، دی شیلیو، لوکاتلو، پالاشیچ، کوتسکا، سوسو، باکا، بوناونتورا

میلان در حالی پای به این مسابقه گذاشته بود که با توجه به شکست در هفته گذشته سری آ و البته حذف از کوپا ایتالیا، به شدت نیاز به این سه امتیاز داشت تا بتواند حداقل در سری آ، از رقبا عقب نیفتد. تیم مونتلا شروع خوبی هم در بازی داشت و به گل رسید.

دقیقه 9: حرکت دیدنی بازیکنان میلان برای این تیم منجر به گل شد. پاس خوب سوسو از سمت راست با ضربه دیدنی بوناونتورا همراه شد و میلان خیلی زود به گل اول بازی رسید.

اما بعد از این گل، اودینزه که نمی خواست در زمین خودی بازنده به رختکن برود، چند بار حمله به سمت دروازه حریف داشت که بالاخره در یکی از موقعیت های خود به گل رسید و در دقیقه 31 بازی به تساوی کشیده شد.

دقیقه 31: تیرائو روی پاس خوب هالفردسون دروازه میلان را باز کرد تا باز هم میلان همچون بازی های قبلی خود در نیمه اول گل خورده باشد.

بعد از این گل در نیمه اول هر دو تیم موقعیت های دیگری برای گلزنی داشتند ولی هیچ یک ثمربخش نبود و بازی در نیمه نخست با تساوی 1-1 پایان یافت.

نیمه دوم ابتدا میزبان بود که به موقعیت خیلی خوبی رسید ولی دوناروما واکنش خوبی نشان داد و اودینزه در گلزنی ناکام ماند. پس از آن میلان بود که نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خوب گلزنی خلق کرد، باکا و البته دلوفئو که به جای بوناونتورا (که به دلیل مصدومیت در نیمه اول زمین بازی را ترک کرد) وارد زمین شد نیز فرصت خوب گلزنی داشتند، اما هیچ یک در امر باز کردن دروازه حریف موفق نبودند تا این که میزبان با تیزهوشی به گل برتری رسید.

دقیقه 73: ضربه دی پائول از گوشه محوطه هجده قدم به درون دروازه دوناروما رفت و میزبان به گل برتری رسید.

در ادامه میلان هر چقدر تلاش کرد تا حداقل از شکست فرار کند، نتوانست به گل تساوی برسد و بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید. با این باخت میلان در رده هفتم ماند.

1878