سوسو: میهایلوویچ دوستم نداشت؛ مونتلا ترسی از بازی دادن به جوانان ندارد

سوسو: میهایلوویچ دوستم نداشت؛ مونتلا ترسی از بازی دادن به جوانان ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سوسو، وینگر تیم میلان معتقد است که سینیشا میهایلوویچ، سرمربی سابق این تیم از او خوشش نمی آمد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سوسو که در سال 2015 و در زمان مربیگری فیلیپو اینزاگی از لیورپول به میلان آمد، با روی کار آمدن میهایلوویچ خیلی زود جایگاه خود را از دست داد و به تیم جنوا قرض داده شد. وی در مصاحبه با Gazzetta dello Sport در این رابطه گفت:

میهایلوویچ در حالی در دیدار خانگی مقابل امپولی از من استفاده کرد که مرده بودم - آماده نبودم. پا های من کار نمی کردند و احساس فرسودگی می کردم. بعد از یک ساعت او تعویضم کرد و از آن لحظه به بعد دیگر بازی نکردم. خوب تمرین کردم، شاید حتی بهتر از حالا، اما فرصت بازی به دست نیاوردم و دلیل آن را هم نفهمیدم. هیچ جر و بحثی وجود نداشت. مشخصاً او از من خوشش نمی آمد، همین. اخیراً به فاصله چند روز در لیگ و کوپا ایتالیا مقابل تورینو بازی کردیم و من به تمام اعضای کادر فنی او که اینجا در میلان حضور داشتند سلام کردم، اما میهایلوویچ را ندیدم.

با اینحال، سوسو به تمجید از سرمربی کنونی میلان، وینچنزو مونتلا پرداخت و گفت:

یک چیز را اعتراف خواهم کرد: هرگز مکالمه طولانی با مونتلا نداشته ام. او هم هیچوقت به من نگفته: 'این و آن را از تو می خواهم'. او ایده های خود از بازی را برای کل تیم توضیح می دهد - اینکه توپ را حفظ کرده و با شجاعت حمله کنیم. او می خواهد حمله تیم از دروازه بان شروع شود. سپس او ما را به میدان می فرستد و تمرینات را تماشا می کند. همیشه با توپ کار می کنیم و مونتلا چیزی را از دست نمی دهد. او را دوست دارم چون سبک بازی اش شبیه من است. او توپ های بلند نمی خواهد، بلکه می خواهد روی توپ مانور بدهیم و از بازی دادن به بازیکنان جوان نمی ترسد.

1771