جونز: برای منچستریونایتد بردن فقط یک جام، کافی نیست

جونز: برای منچستریونایتد بردن فقط یک جام، کافی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - جونز اعتقاد دارد منچستریونایتد باید در هر فصل جام های مختلفی کسب کند.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد پنج شنبه شب در ورزشگاه هال سیتی توانست صعود به فینال جام اتحادیه را جشن بگیرد و حالا در آستانه بازی جام حذفی مقابل ویگان، فیل جونز در مورد اهمیت قهرمانی در باشگاه منچستریونایتد صحبت کرده است. منچستریونایتد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس، یکشنبه شب میزبان ویگان است. جونز در این رابطه چنین نظری دارد:

برای باشگاهی مثل منچستریونایتد که استانداردهای بالایی را برای خود معین می کند و عادت به بردن جام های مختلف دارد، بردن تنها یک جام حذفی کافی نیست. باید بپذیریم که برای یونایتد تنها فتح جام حذفی، نمی تواند نتیجه ایده آلی باشد. در بازی قبل متاسفانه به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم، ولی از رسیدن به فینال ومبلی خوشحالیم. اما از خودمان و عملکرد تیم رضایت نداریم. مخصوصاً در نیمه اول بازی عملکرد خوبی نداشتیم، خوب بازی نکردیم و گلی بد خوردیم. شخصاً از این که رکورد خوب شکست ناپذیری مان را از دست دادیم، افسوس خوردم.

ما هنوز در تمامی تورنمنت های حذفی این فصل شانس داریم، دلیلی ندارد که نتوانیم به فینال اروپا راه یابیم. اما برای رسیدن به این مهم باید نمایش های خوبی ارائه کنیم. بازیکنان همه برای حضور در ترکیب اصلی تیم می جنگند. می خواهیم فصل بعد حتماً در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم.

1878