بکام: در منچستریونایتد تحقیر شدم اما هرگز مورد سو استفاده قرار نگرفتم

بکام: در منچستریونایتد تحقیر شدم اما هرگز مورد سو استفاده قرار نگرفتم

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرغم افشاگری های اخیر درباره فساد و سو استفاده هیا جنسی در فوتبال انگلستان، ستاره سابق انگلیس می گوید که بازیکنان جوان در منچستریونایتد برای درس گرفتن تحقیر را چشیده اند اما سو استفده جنسی را هرگز.

به گزارش وب سایت نود، دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد که از آکادمی این باشگاه فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرد معتقد است که تمام تجربه های بد وی در الدترافورد، باعث قوی تر شدن وی و ساختن چنین شخصیتی شده است. با این حال وی می گوید که هیچ آزار جنسی به وی نرسیده است.

به نقل از سایت گل، در چند ماه گذشته برخی از بازیکنان قدیمی اعتراف کردند که مورد آزار جنسی توسط مربیان قدیمی خود قرار گرفته و این مسئله تبدیل به معضل و مشکلی جدی در فوتبال انگلستان شده است. پلیس از ماه نوامبر در حال بررسی کردن ادعای این افراد است و در این مدت بری بنل، مربی تمرین دهنده قدیمی محکوم شده است. باشگاه های انگلیسی همکاری در این پرونده و تحقیقات را قبول کرده اند.

با این وجود دیوید بکام اعتقاد دارد با وجود تحقیر شدنش در منچستریونایتد، هیچ گاه مورد مورد آزار جنسی قرار نگرفته است و تمامی کارکنان این باشگاه مورد اعتماد هستند. وی طی مصاحبه ای که با بی بی سی ورزشی اعلام کرد:

اتفاقی که افتاده واقعا ننگین است و باید کاری درباره آن صورت گیرد. اما این طور اتفاقات در منچستریونایتد هرگز نمی افتاد. نزدیک ترین مسئله به سو استفاده در منچستریونایتد را می توان حرفه ای گری مطلق دانست. در منچستریونایتد اگر از چارچوب ها خارج می شدیم، مجبور می شدیم رقصی مسخره و خنده دار را در رختکن روبروی قهرمانانمان انجام دهیم و همه به ما می خندیدند. این کار تحقیر کننده بود ولی تماما همین بود. ما آن از درس می گرفتیم که کارمان را بهتر انجام دهیم اشتباهی مرتکب نشویم. بر این باور هستم که اتحادیه همه کار در این پرونده خواهد کرد تا صحت ماجرا مشخص شود. هر چه حرفه ای های قدیمی بیشتر در این مورد صحبت کنند این مسئله بیشتر پیش خواهد رفت و به نتیجه خواهد رسید.به نظرم همه باشگاه ها در این زمینه همکاری کامل خواهند داشت.

شایان ذکر است باشگاه های بزرگی نظیر آرسنال و چلسی هم در این پرونده درگیر هستند و هر روز ابعاد جدید از آن منتشر می شود.