پیش بازی اودینزه - میلان؛ روسونری حالا تمام تمرکزش روی سری آ است

پیش بازی اودینزه - میلان؛ روسونری حالا تمام تمرکزش روی سری آ است

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان چاره ای جز پیروزی در مقابل اودینزه ندارد.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از مهمترین بازی های روز یکشنبه از هفته بیست و دوم سری آ، اودینزه در ورزشگاه خانگی خود میزبان میلان است. کسب فقط دو پیروزی در شش دیدار اخیر سری آ، برای تیم مونتلا گران تمام شد و روسونری اکنون در رده هفتم جدول قرار دارند و اینتر، همشهری میلان که فصل را بد شروع کرده بود، اکنون با روسونری فاصله ایجاد کرده است. این در حالی است که تیم مونتلا، هفته قبل جام حذفی ایتالیا را هم با شکست مقابل یوونتوس از دست داد و حالا باید تمام تمرکز میلان روی سری آ ایتالیا باشد تا بتوانند در پایان فصل رتبه خوبی را کسب کنند. قطعاً مونتلا به دنبال کسب سهمیه اروپایی است و در این راه رقبای زیادی را در کنار خود می بیند.

اما در آن سمت، اوضاع اودینزه هم در هفته های اخیر تعریفی نداشته است. تیم میزبان بازی روز یکشنبه، در شش بازی اخیرش دو برد کسب کرده است و در سه مسابقه اخیرش باخته است. شکست مقابل اینتر، رم و امپولی، این تیم را به رتبه سیزدهم جدول فرستاده است. اودینزه اکنون فقط 4 امتیاز با تیم هفدهم جدول فاصله دارد.

در شش جدال اخیر دو تیم که ازقضا همگی در سری آ بوده است، اودینزه سه برد کسب کرده است؛ از جمله پیروزی در بازی رفت همین فصل در سن سیرو. در این شش بازی، هر تیم هفت گل زده است و سه اخراجی را شاهد بوده ایم. میلان فصل گذشته در این ورزشگاه، اودینزه ده نفره را برد و همان پیروزی، آخرین برد میلان مقابل اودینزه محسوب می شود.

اودینزه به نظر می رسد بدون تغییر خاصی در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل، این هفته مقابل میلان به میدان برود. ویدمار مصدوم است و به این بازی نمی رسد، بادو و واگوئه هم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا، هنوز به اردوی اودینزه بازنگشته اند. انتظار می رود در این بازی امیل هالفردسون از ابتدا در خط میانی اودینزه به میدان برود.

در آن سمت میلان به جز مونتولیوو و فرناندز، مصدوم دیگری ندارد. لوکاتلی و رومانیولی هم با گذراندن محرومیت، آماده این بازی هستند. ممکن است در این مسابقه دلوفئو از ابتدا برای میلان به میدان برود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

اودینزه در 4 بازی اخیرش مقابل میلان، هفت امتیاز گرفته است، این در حالی است که در 4 بازی پیش از آن، آن ها فقط سه امتیاز از میلان گرفته بودند.

راه راه پوشان اودینزه در هشت مسابقه اخیر خانگی شان مقابل میلان، 5 برد را کسب کرده اند و فقط یک بار شکست خورده اند.

اودینزه در سه بازی قبلی اش در سری آ شکست خورده است، آخرین بار آن ها سپتامبر 2015 در 4 بازی پیاپی در سری آ شکست خوردند.

شش گل از هفت گل اخیری که میلان در سری آ خورده است، در 30 دقیقه ابتدایی بازی به ثبت رسیده است. این در حالی است که در 13 هفته ابتدایی سری آ، در 30 دقیقه نخست بازی هایش، فقط سه گل خورده بود.

اودینزه در این فصل هنوز از بیرون از محوطه جریمه گلی نخورده است (بدون احتساب ضربات آزاد)، حال ان که میلان در این فصل از بیرون محوطه جریمه، هفت گل زده است و تا به حال 150 شوت از بیرون محوطه جریمه در این فصل شلیک کرده است.

1878