آلاوز 0 - 0 اتلتیکو مادرید؛ تساوی با طعم شکست

آلاوز 0 - 0 اتلتیکو مادرید؛ تساوی با طعم شکست

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در نخستین دیدار خود از نیم فصل دوم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود،  شاگردان ال چولو که از 4 دیدار گذشته خود در لالیگا 10 امتیاز کسب کرده اند برای زنده ماندن امیدهای قهرمانی محکوم به پیروزی در این دیدار خارج از خانه داشتند.

ترکیب آلاوز:

پاچکو، فمنیا، فدال، لاگواردیا، هرناندز، کاماراسا، گارسیا، یورنته، گومز، توکرو، دیورسون

ترکیب اتلتیکو مادرید:

مویا، ورسالشکو، خیمنز، گودین، فلیپه لوییز، گایتان، کوکه، سائول، کاراسکو، گریزمان، گامیرو

در ابتدای این دیدار هیچ یک از دو تیم تسلط خاصی بر بازی نداشتند و بازی به صورتی متعادل دنبال شد.

دقیقه 8: فمنیا از سمت راست حرکت خوبی انجام داد و ارسال زیبایی روی دروازه داشت، ارسال او توسط ایبایی گومز به سمت دروازه مویا شلیک شد اما این دروازه بان مانع گلزنی او شد، توپ برگشتی را دیورسون به بیرون زد تا خطری جدی از دروازه اتلتی دور شود.

در ادامه آلاوز بیش از پیش بر این دیدار مسلط شد و حملات گسترده ای را روی دروازه اتلتی ایجاد کرد. فضای موجود در دفاع اتلتی این فرصت را به مهاجمین آلاوز می داد تا این مهاجمین سرعتی از فضاهای موجود استفاده کنند و موقعیت های حساسی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

دقیقه 30: ارسال هرناندز از روی ضربه آزاد با والی دیدنی لاگواردیا همراه شد اما ضربه این بازیکن با بد شانسی هب تیرک دروازه برخورد کرد، توپ برگشتی توسط دیورسون از بالای دروازه به بیرون رفت تا بار دیگر اتلتیکو مادرید با خوش شانسی دروازه اش را بسته نگاه دارد.

در ادامه آلاوز همچنان به حملات خود ادامه داد، این تیم می توانست در دقایق پایانی نیمه نخست به گل برسد اما بی دقتی گومز مانع از این اتفاق شد. شاگردان دیگو سیمئونه در این نیمه تحت فشار قرار گرفتند و جز چند حمله نصفه و نیمه حرف دیگری برای گفتن در این نیمه نداشتند تا در نهایت نیمه نخست در حالی با نتیجه 0-0 به پایان برسد که آلاوز چند موقعیت 100 درصد گلزنی را از دست داد.

نیمه دوم این دیدار نیز با حملات پی در پی آلاوز آغاز شد و این تیم می توانست خیلی زود به نخستین گل خود دست یابد.

دقیقه 51: کاماراسا در محوطه جریمه موفق شد از یارگیری خیمنز بگریزد و روی ارسال توکرو اثر بگذارد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد تا همچنان این دیدار با نتیجه 0-0 ادامه یابد.

در ادامه آلاوز بار دیگر موقعیت مناسبی را توسط دیورسون از دست داد تا همچنان اتلتیکو مادرید تحت فشار قرار داشته باشد.

دقیقه 68: ادگار از فاصله 25 یاردی ضربه تماشایی را روانه دروازه اتلتی کرد اما واکنش تماشایی مویا مانع از گلزنی این بازیکن شد.

نکته عجیب این دیدار این بود که شاگردان ال چولو توانایی ایجاد موقعیتی حساس روی دروازه آلاوز را نداشتند و این آلاوز بود که اکثریت زمان بازی را مالک زمین بود.

دقیقه 78: نیکولاس گایتان در معدود موقعیت های اتلتی موفق شد در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف قرار بگیرد، او سعی کرد دروازه بان حریف را از پیش رو بردارد اما عکس العمل سریع پاچکو مانع شد تا این موقعیت استثنایی برای اتلتی از بین برود.

دقیقه 88: آلاوز بار دیگر می رفت تا از سمت راست زمین به اتلتی ضربه بزند اما عکس العمل تماشایی مویا مانع از این کار شد تا همچنان این دیدار با نتیجه 0-0 ادامه یابد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری آلاوز همراه بود، این تیم موقعیت های خوبی را از دست داد، هرچند که گایتان بهترین موقعیت این دیدار را از دست داد اما آلاوز با فرصت سوزی های مهاجمینش در نهایت نتیجه ای بهتری از تساوی 0-0 به دست نیاورد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899