کریستال پالاس 0-3 منچسترسیتی؛ سیتیزن ها بار دیگر دست پر از لندن بازگشتند

کریستال پالاس 0-3 منچسترسیتی؛ سیتیزن ها بار دیگر دست پر از لندن بازگشتند

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی بار دیگر در جام حذفی در لندن پیروز شد و راهی دور پنجم اف ای کاپ شد.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در دومین بازی خود در این فصل از جام حذفی هم در لندن پیروز شد و با این برد ارزشمند، به دور پنجم اف ای کاپ راه یافت. باید دید تیم پپ در دور بعد با چه رقیبی روبرو خواهد شد.

منچسترسیتی شنبه عصر در دومین بازی خود در این فصل در جام حذفی، میهمان کریستال پالاس بود. تیم پپ که در دور سوم نیز در مقابل تیم لیگ برتری وستهم قرار گرفته بود. در دومین بازی خود در اف ای کاپ هم باید در لندن مقابل یک تیم لیگ برتری قرار می گرفت. اما سیتیزن ها بعد از کسب چند نتیجه نه چندان خوب، به یک برد مهم رسیدند و صعود به دور بعد را جشن گرفتند.

پپ برای این بازی چند تغییر عمده در ترکیب تیمش اعمال کرده بود، ژسوس نیز برای اولین بار در ترکیب اصلی سیتیزن ها قرار گرفت. ترکیب دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر بود:

کریستال پالاس

هنسی، وارد، کلی، تامکینز، شلوپ، فلامینی، لئولی، ماچ، تاوزند، لی، بنتکه

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، کمپانی، کولاروف، کلیچی، توره، دلف، سانه، سیلوا، استرلینگ، ژسوس

سیتی که نمی خواست اتفاق بازی های قبل برایش تکرار شود، در این مسابقه از همان ابتدا انگیزه خود را برای پیروزی نشان داد و به موقعیت های خوبی در نیمه نخست رسید. تا اواسط نیمه اول تیم برتر میدان منچسترسیتی بود و یاران پپ چند فرصت گلزنی خوب خلق کردند که سانه به یکی از بهترین موقعیت های میهمان رسید ولی او نتوانست دروازه پالاس را باز کند.

بعد از فشار اولیه سیتی، بازی تا حدی متعادل شد ولی یاران پپ در اواخر نیمه اول به آن چه می خواستند رسیدند. دو دقیقه مانده به پایان نیمه نخست، سیتی به گل برتری خود رسید.

دقیقه 43: گابریل ژسوس در اولین بازی خود که از ابتدا برای سیتی به میدان می رفت، تاثیرگذار ظاهر شد و پاس گل ارسال کرد. پاس خوب او به استرلینگ رسید و این بازیکن با ضربه ای تمام کننده گل اول را به ثمر رساند. 1-0.

با شروع نیمه دوم، پالاس قدری نسبت به سیتی برتری داشت و سعی کرد گل خورده را جبران کند ولی دفاع سیتی مانع از گلزنی حریف شد و البته خطرات میزبان هم خیلی جدی نبود. بعد از گذشت دقایقی از نیمه دوم، سیتی توانست بار دیگر تملک توپ و میدان را از آن خود کند و در نهایت به دو گل دیگر هم برسد تا با سه گل برتری زمین مسابقه را ترک کند.

دقیقه 71: لروی سانه باز هم در نقش گلزن برای سیتیزن ها ظاهر شد. این بار سیلوا ساخت و ستاره آلمانی کار را تمام کرد. تا خیال سیتی بابت برد تقریباً راحت شود.

دقیقه 90: حسن ختام این بازی هم ضربه آزاد دیدنی توره بود که توانست حساب کار را 3-0 کند و منچسترسیتی با کسب این برد روحیه بخش، دور چهارم جام حذفی را به پایان برساند.

منچسترسیتی با این پیروزی ارزشمند، بار دیگر یک تیم لیگ برتری را در اف ای کاپ کنار زد و به دور بعد راه یافت. حالا باید دید تیم پپ در دور پنجم مقابل چه تیمی صف آرایی می کند. قرعه کشی دور بعد بعد از پایان بازی های دور چهارم انجام می شود.

دانلود خلاصه بازی کریستال پالاس 0-3 منچسترسیتی

1878