نتایج هفته هجدهم بوندس لیگا؛ لایپزیگ اولین شکست فصل هوفنهایم را رقم زد

نتایج هفته هجدهم بوندس لیگا؛ لایپزیگ اولین شکست فصل هوفنهایم را رقم زد

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا عصر شنبه ادامه یافت.

به گزارش وبسایت نود، هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا روز جمعه با برتری 1-0 فرانکفورت در زمین شالکه آغاز شد و این رقابت ها عصر شنبه با انجام 5 بازی ادامه یافت. در یکی از این بازی ها بایرن مونیخ در زمین برمن به برتری 2-1 دست یافت.

در یکی از بازی های حساس شنبه لایپزیگ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان هوفنهایم بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست دهد. در این بازی ابتدا نادیم امیری برای هوفنهایم گلزنی کرد اما گل های تیمو ورنر و مارسل زابیتزر اولین باخت فصل هوفنهایم را رقم زد. با این نتیجه لایپزیگ 42 امتیازی شد و به تعقیب بایرن مونیخ ادامه داد. در این بازی ساندرو واگنر مهاجم هوفنهایم در دقیقه 60 از بازی اخراج شد.

هامبورگ در خارج از خانه شکست سنگینی را تجربه کرد و در زمین اینگول اشتات با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد. در این بازی گروس، سوتنز و کوهن برای اینگول اشتات و ساکای برای هامبورگ گلزنی کردند. دارمشتات دیگر تیم قعر نشین بوندس لیگا شکست سنگینی را در خانه متحمل شد و مقابل کلن با نتیجه 6-1 مغلوب شد.

وولفسبورگ که هفته گذشته به بردی ارزشمند دست یافته بود این بار در خانه مقابل آگزبورگ با نتیجه 2-1 مغلوب شد. در این بازی ابتدا ماریو گومز برای وولفسبورگ گلزنی کرد اما گل های حلیل آلتینتوپ و دومنیک کوهر شکست تیم والرین اسماعیل را رقم زد. 

7899