وردربرمن 1 - 2 بایرن مونیخ؛ ادامه بردهای متوالی آنچلوتی و حفظ صدر جدول

وردربرمن 1 - 2 بایرن مونیخ؛ ادامه بردهای متوالی آنچلوتی و حفظ صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هجدهم بوندس لیگا وردربرمن در وزراشتادیون میزبان بایرن مونیخ بود.

به گزارش وبسایت نود، وردربرمن برای دومین هفته پیاپی در خانه مغلوب حریفان سرشناس خود شد. پس از شکست مقابل دورتموند در هفته گذشته این بار بایرن مونیخ با نتیجه 2-1 موفق شد تیم آلکساندر نوری را شکست دهد. با این نتیجه بایرن مونیخ 45 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و برمن 16 امتیازی هم در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

نیمه اول با برتری بایرن مونیخ همراه بود و بازیکنان این تیم با انجام یک بازی بهتر نسبت به حریف ضمن به ثمر رساندن دو گل موفق شدند چندین بار به صورت جدی دروازه ویدوالد را تهدید کنند. در نیمه اول معدود حملات برمن روی دروازه بایرن مونیخ در ضد حملات ایجاد شد که به صورت جدی دروازه نویر تهدید نشد.

نیمه دوم را برمن بهتر آغاز کرد و پس از یک موقعیت جدی که نبری از دست داد این تیم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامه نیمه دوم برمن بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد و چند بار هم به صورت جدی دروازه نویر را تهدید کردند اما در زدن گل دوم ناکام ماندند.

شرح گل ها

دقیقه 30 (آرین روبن): حرکت ریبری از سمت چپ با پاس عرضی این بازیکن به درون محوطه بود و روبن با ضربه محکم و زیبا به گوشه دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 45 (داوید آلابا): روی ضربه ایستگاهی از سمت چپ محوطه جریمه مدافع چپ بایرن مونیخ به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 53 (ماکس کروزه): پاس یونوزوویچ به درون محوطه با کنترل و چرخش خوب کروزه همراه بود و مهاجم برمن پس از جا گذاشتن مدافع بایرن مونیخ با ضربه ای محکم و مطمئن دروازه نویر را گشود.

ترکیب دو تیم 

+++++ برای دیدن لحظات حساس و گل های بازی اینجا کلیک کنید +++++

7899