تساوی گسترش فولاد و ذوب آهن

تساوی گسترش فولاد و ذوب آهن

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد و ذوب آهن به نتیجه تاسوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل به مصاف یکدگیر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

 داور این دیدار به مگنو باتیستا (50) از گسترش فولاد وحید محمدزاده(81) از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، امین درویشی(از دقیقه 56 - یوسف سیدی)، محمدرضا خرسند نیا(از دقیقه 70- پیمان بابایی)، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، بابک حاتمی، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان و لوسیانو پریرا (از دقیقه 87 - محمد اوسانی)

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، علی حمام، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمدحسینی، احسان پهلوان، مهران درخشان، مرتضی تبریزی( از دقیقه 87 -ربیع عطایا)، مهدی رجب‌زاده و جری بنگستون (از دقیقه 82 - یاسر فیضی)

صحنه های حساس: 

بنگستون در دقیقه 6 صاحبه موقعیت حساس شده بود که توپ از بالای دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.  

مگنو باتیستا در دقیقه 9 این دیدار از طریق شجاعیان صاحب توپ شده بود ولی شوت این بازیکنان را مدافعان ذوب آهن به هدر دادند.

در دقیقه 14 در اثر دفع اشتباه توپ توسط بازیکن ذوب آهن، پریرا را در موقعیت خوبی قرار داد که در ادامه توپ به درویشی رسیده و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه ذوب آهن به دست بازیکن تیم میهمان برخورد کرد ولی داور پنالتی اعلام نکرد. 

احسان پهلوان در دقیقه 33 صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ به مدافع گسترش فولاد برخورد کرده و وارد دروازه نشد. 

در دقیقه 58 یوسف سیدی دقایقی پس از ورود به میدان به سمت دروازه ذوب اهن توپ را شوت کرد که با اختلاف به بیرون رفت. 

بنگستون در دقیقه 67 پس از سانتر حمام با ضربه سر به سمت دروازه گسترش فولاد توپ را ارسال کرد ولی دخسوس مانع گلزنی تیم میهمان شد.  

یوسف سیدی در دقیقه 67 صاحب موقعیت حساس شده بود که این بازیکن توپ را به سمت دروازه حریف سانتر کرد ولی دروازه بان ذوب آهن توپ به از خط دروازه بیرون فرستاد که در ادامه نیز دیگر بازیکن گسترش توپ را به بیرون ارسال کرد. 

پریرا در دقیقه 77 شوت بسیار خوبی را به سمت دروازه گسترش فولا ارسال کرد ولی با عملکرد خوب رشید مظاهری روبرو شد. 

دروازه بان ذوب آهن در دقیقه 82 بازی ضربه ایستگاهی بابک حاتمی را نسبتا سخت مهار کرد. 

20441