پیولی: اینتر باید هسته ایتالیایی داشته باشد

پیولی: اینتر باید هسته ایتالیایی داشته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - استفانو پیولی، سرمربی اینتر، طی صحبت‌هایی از برنامه‌های این باشگاه برای ایجاد هسته ای از بازیکنان ایتالیایی در این تیم گفته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این مربی سابق لاتزیو که به جای دی‌بوئر سکان هدایت نراتزوری را در دست گرفته، در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

به نظرم صحبت آلگری در مورد اینکه یک تیم موفق باید هسته ایتالیایی داشته باشد، درست است. مثال این موضوع هم یوونتوس و همین‌طور میلان ساکی است. در میلان ساکی همه رود گولیت، فن باستن و رایکارد را به خاطر دارند اما فراموش کرده‌اند هسته اصلی این تیم هم بازیکنان ایتالیایی بوده است.

به نظرم اینتر نیز از این مسئله آگاهی دارد و آمدن گالیاردینی نیز در همین راستا است. باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری نیز به تیم اضافه شوند. ما باشگاهی بزرگ هستیم و باید بازیکنان جوان ایتالیایی را جذب کنیم.

وقتی از وی درمورد بازیکنان مستعد و جوان ایتالیا سوال شد، گفت:

بازیکنان جوان ایتالیایی خوبی این روزها در سری آ هستند. براردی بازیکن مستعدی است و برناردسکی نیز استعداد خوبی دارد. ضمن اینکه باید به پینامونتی هم اشاره کنم که خیلی جوان است اما پتانسیل بالایی دارد. به نظرم او چه برای اینتر و چه تیم ملی ایتالیا، مهره مهمی خواهد بود.

وی درمورد گالیاردینی که با مبلغ 28 میلیون یورو و از آتالانتا آمده است، گفت:

به نظرم او یک هافبک مدرن است. من از بازیکنان همه کاره و تطبیق پذیر خوشم می‌آید. او قابلیت بازی در خط هافبک 2 یا 3 نفره را دارد. او درک خوبی از فضا و موقعیت دارد و این برای من خیلی مهم است. او هنوز جوان است و در حال یادگیری است اما انرژی و تلاش زیادی صرف می‌کند.

گفتنی است اینتر در ادامه سری آ، امشب میزبان پسکارا خواهد بود.

1405