گواردیولا: ایهناچو منچسترسیتی را ترک نخواهد کرد

گواردیولا: ایهناچو منچسترسیتی را ترک نخواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از آمدن گابریل ژسوس به منچسترسیتی شایعات زیادی مبنی بر خروج کلچی ایهناچو، مهاجم نیجریه ای این تیم به گوش رسید. اما پپ گواردیولا اصرار دارد که وی این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، کلچی ایهناچو در جریان بازی تیمش مقابل تاتنهام که با نتیجه 2-2 به پایان رسید، فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. ولی گابریل ژسوس بازیکن تازه وارد این تیم توانست اولین بازی اش را در ورزشگاه اتحاد انجام دهد.

به نقل از سایت ESPN، طی هفته جاری اخباری مبنی بر فروش ایهناچو به دلیل ترافیک خط حمله سیتی به گوش می رسید، با این حال پپ اعتقاد دارد که کلچی یک بخش مهم از ترکیبش است و وی به تمام مهاجمین تیمش در طول فصل نیاز دارد. سیتی در رقابت های لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس حضور دارد.

وی طی نشست خبری قبل از بازی کریستال پالاس به خبرنگاران گفت:

ما 7 مهاجم داریم که 3 تای آن ها مهاجم مرکزی و نوک هستند و 4 الی 5 تای آن ها در کناره ها بازی می کنند. ما معمولا با 2 یا 3 نفر از این مهاجمان بازی می کنیم. من نمی دانم که بقیه چه قدر بازی خواهند کرد. ما با 5 الی 6 بازیکن هجومی بازی را آغاز می کنیم و به خاطر همین است که موقعیت های بسیاری را ایجاد می کنیم. این یک نمونه و مثال است، اگر شما بازی های ما را مقابل آرسنال، تاتنهام، چلسی و یونایتد در اول فصل و مخصوصا در وسط فصل آنالیز کنید به این موضوع پی خواهید برد. در نیمه دوم ما موقعیت ها و فرصت های زیادی را خلق می کنیم. خیلی بیشتر از رقبایمان. اما موقعیت های مناسب ایهناچو را نمی سازیم. با این حال او یک بخش مهمی از ترکیب ماست.

گواردیولا در ادامه تایید کرد که راضی نگه داشتن همه نفرات در اینجا کار بسیاری سختی است. نولیتو، مهاجم اسپانیایی این تیم که در این تابستان از سلتاویگو به اتحاد آمد، نمونه دیگری از بازیکنان ناراضی این تیم است. وی در هفت بازی گذشته، فقط یک بار در ترکیب اصلی بوده است. پپ در این مورد نیز افزود:

ناواس و نولیتو مهاجمان جوانی همچون ایهناچو، گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ نیستند. این بازیکنان آینده باشگاه را تامین می کنند و باید خود را با شرایط وفق دهند. رحیم تنها بازیکنی است که برای دومین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند و برای به دست آوردن آن عنوان تلاش می کند. البته ما به بقیه بازیکنان نیز زمان می دهیم. به طور حتم ما عملکرد بازیکنان هنگام بازی و در تمرینات را مورد ارزیابی قرار می دهیم. در آخر من می خواهم که در مورد عملکرد ها عادل باشم.

گواردیولا در ادامه نیز تاکید کرد که هیچ بازیکن جدیدی در ژانویه به این تیم اضافه نخواهد شد. اما با این حال ممکن است یک نفر باشگاه را ترک کند. پپ در اینباره گفت:

من از ترکیب کنونی تیمم رضایت کامل دارم و از آن ها ناراضی نیستم. شاید یک نفر اینجا را ترک کند. شما نمی توانید در مورد هرچیزی 100% مطمئن باشید اما ما مذاکراتی در این خصوص ترتیب نداده ایم.

4416