دور چهارم جام حذفی انگلیس/ بزرگان در اندیشه صعود

دور چهارم جام حذفی انگلیس/ بزرگان در اندیشه صعود

4 بزرگ فوتبال جزیره در بازی‌های امروز جام حذفی قصد یکسره کردن کار صعود را دارد.

به گزارش کاپ، دور چهارم جام حذفی انگلیس با حضور آرسنال، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی در بازی‌های امروز به نقطه جوش خود می‌رسد.

کار نه‌چندان آسان لیورپول

 در حالت عادی، لیورپول برای بردن بازی ساعت 16 مقابل ولوور همپتون کار دشواری پیش‌رو ندارد.اما مساله اینجاست که تیم در حال حاضر در دوران افت بسر می‌برد و هر اتفاق منفی برای تیم کلوپ محتمل است! تمدید قرارداد گومز، اتفاق مهم این روزهای لیورپول محسوب می‌شود و باید دید ولوور همپتون که روزگاری در دهه 30 با یک مربی افسانه‌ای به نام میجر باکلی، جام‌ها را می‌ربود، امشب در جلد همان تیم خوفناک فرو می‌رودیا فقط می‌تواند لیورپول را از بحران درآورد؟

منچسترسیتی، آماده پیروزی 

منچسترسیتی در بازی ساعت 18:30 در خانه‌ کریستال‌پالاس به یک پیروزی می‌اندیشد تا با روحیه‌ای مناسب سراغ بازی لیگ برتر در هفته آینده برود. آبی‌های شهر منچستر در لیگ اوضاع پرنوسانی دارند و از طرفی کریستال‌پالاس چه در لیگ و چه در جام حذفی انگلیس همیشه رقیب دندان‌گردی برای بزرگان محسوب می‌شود. تیم گواردیولا برای این بازی تقریبا همه مهره‌های اصلی خود را در اختیار دارد و کریستال‌پالاس با یانیک بولاسی آماده می‌تواند تمام رشته‌های آن‌ها را پنبه کند.

چلسی و یک صعود آسان 

آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال انگلیس از ساعت 18:30 میزبان تیم دسته پایین‌تر برنتفورد است؛ رقابتی که قابلیت کشاندن بازیکنان تیم دوم چلسی به میدان رقابت را دارد چون حتی تیم دوم لندنی‌‌ها هم به اندازه کافی برای بردن این بازی آماده نشان می‌دهد. چلسی در این بازی به احتمال زیاد با ترکیب اصلی به میدان نمی‌رود چون در بازی‌های دشوار آتی به بازیکنان اصلی خود نیاز دارد.

  آرسنال و قرعه دشوار 

آرسنال در بین 4 بزرگ لیگ برتر سخت‌ترین رقیب را پیش‌رو دارد. ساوتهمپتون اواخر هفته گذشته با برتری در زمین لیورپول برای دومین بار در طول تاریخش به فینال جام اتحادیه رسید و در حال حاضر آمادگی زیادی دارد. آرسنال اما به اندازه لیورپول سهل‌انگار نیست؛ به خصوص حالا که در کورس قهرمانی لیگ برتر دیده می‌شود. شاید آخرین بازی امروز دور چهارم جام حذفی انگلیس از ساعت 21، سخت‌ترین و جذاب‌ترین رقابت ممکن باشد.