سیمئونه: برای بهترین بودن باید مقابل بهترین ها به برتری برسیم

سیمئونه: برای بهترین بودن باید مقابل بهترین ها به برتری برسیم

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید که در حال حاضر 8 امتیاز با تیم صدر نشین لالیگا اختلاف دارد باید روز شنبه به مصاف آلاوز برود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتی هفته گذشته مقابل بیلبائو با نتیجه مساوی متوقف شد تا هر نتیجه ای غیر از برد در دیدار پیش رو امیدهای این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی کم رنگ تر خواهد کرد. سیمئونه ضمن تقدیر از عملکرد آلاوز اعلام کرد انتظار دارد تا شاگردانش بیش از پیش تلاش کنند تا به روزهای خوب گذشته خود بازگردند:

می‌خواهیم پیشرفت کنیم. برای اینکه نتایج درخشان گذشته را تکرار کنیم نیاز داریم بیش از پیش تلاش کنیم. آلاوز تیمی است که به خوبی سازماندهی شده است و بازیکنان آن‌ها به نمایش ها بی نظیری ارائه می‌دهند. آن‌ها مقابل تیم‌های قدرتمند نمایش های بهتری ارائه می‌دهند. بازیکنان حریف به خوبی می دانند که چه هدفی دارند و با مهاجمین سریعی که دارند تیمی خطرناک برای هر حریفی هستند.

مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری ظهر جمعه قرعه کشی شد و بدین ترتیب اتلتی باید به مصاف بارسلونا برود تا یکی از فینالیست‌های این رقابت ها مشخص شود. بارسلونا در دو فصل گذشته به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسیده است و شاگردان سیمئونه برای گذشتن از سد این تیم کار سختی را پیش رو خواهند داشت. ال چولو در ادامه با اشاره به این موضوع که از اینکه باید در نیمه نهایی به مصاف بارسلونا برود متعجب نشده است، در خصوص دیدار حساس شاگردانش مقابل بارسلونا در کوپا دل ری افزود:

در مرحله نیمه نهایی طبیعی است که مجبور باشیم مقابل تیم‌های قدرتمند به میدان برویم. بارسلونا بهترین تیم جهان است و برای قهرمانی باید مقابل بهترین تیم ها به برتری برسیم.5 سال پشت سر هم به مراحل پایانی این رقابت ها رسیده ایم، بارسا معمولا به مرحله نیمه نهایی رقابت هایی که در آن حاضر است صعود می‌کند، آن ها هم در کوپا دل ری و هم در لیگ قهرمانان اروپا عموما در نیمه نهایی حضور دارند. مسیر طبیعی را برای رسیدن به فینال طی کرده ایم.

1899