ونگر: رفتار من باعث بی‌توجهی به تیمم شده است

ونگر: رفتار من باعث بی‌توجهی به تیمم شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر معتقد است رفتار وی باعث شده تلاش و سرسختی تیمش مقابل برنلی کمتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش وب‎سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، پس از رفتار عجیب ونگر با داور بازی مقابل برنلی و اخراج وی، حواشی زیادی در این زمینه ایجاد شد و حتی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز وی را متهم کرده و احتمالا محروم خواهد کرد. ونگر اما معتقد است تلاش تیمش برای کسب پیروزی در دقیقه 98 این بازی، شایسته توجه بیشتری بوده است. وی در آستانه بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در دور چهارم جام حذفی انگلیس به خبرنگاران گفت:

تیم ما قابلیت‏‌های زیادی از خود نشان داده که همگی با اهمیت هستند. ما بیشترین گل زده در 5 دقیقه پایانی بازی‌ها را داشته‌ایم. این سرسختی ما را نشان می‌دهد که فارغ از شرایط، دست از تلاش برنخواهیم داشت. به نظرم یکی از نکات مهم، تاثیرگذاری بالای بازیکنان نیمکت نشین در طول فصل بوده است که نشان از اتحاد بالای بازیکنان دارد. این موارد، در 4 ماه پایانی فصل، اهمیت زیادی دارند.

وی در مورد بازی مقابل ساوتهمپتون گفت:

بازیکنانی با تجربه در این بازی به میدان خواهند رفت ولی ممکن است یکی دو بازیکن جوان نیز در ترکیب باشند. هنوز تصمیم قطعی در مورد بازیکنان نگرفته‎ام اما بازیکنان اصلی در این بازی حاضر خواهند بود. ساوتهمپتون در شرایط بسیارخوبی قرار دارد و بازیشان مقابل لیورپول خیلی خوب بود. به همین خاطر، قطعا بازی سختی خواهد بود. با این‌حال ما فقط به دنبال صعود خواهیم بود.

این درحالی است که اخیرا، آرسنال در دور یک چهارم پایانی جام اتحادیه انگلیس نیز مقابل همین تیم ساوتهمپتون شکست خورده و حذف شده بود.

1405