کاظمی: حاج‌محمدی و صادقیان مرا راضی کردند

کاظمی: حاج‌محمدی و صادقیان مرا راضی کردند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ماشین  در این بحث از شاگردان خود به خاطر عدم انجام دستورات تاکتیکی او گله داشت.

حیف خودزنی آذری ها بود فرهاد کاظمی در ابتدا اعلام کرد: قبل از بازی گفتم و باز هم تکرار می کنم که  بازی تراکتور و ماشین سازی برخورد 2 تیم بزرگ تبریز است که این نبرد یک نوع خودزنی بود و موفقیت هر کدام ما در سایه ناکامی دیگری بوده است. 2 همشهری بزرگ که هدف هر 2 موفقیت است و ما مجبور بودیم برابر این تیم امتیاز بگیریم.

نفهیمدم چه می کردند!

کاظمی از تلاش شاگردانش راضی است اما از آنها انتقاداتی هم دارد: بله من از بچه ها به خاطر تلاششان راضی هستم اما آنها در برخی دقایق چنان کار کردند که من نفهمیدم دنبال چه هستیم! این روی روح من اثر گذاشت و من از بچه هایم توقع دارم از حیث تاکتیکی بهتر باشند.

بازی دفاعی؟ نه ما 3 مهاجم داشتیم

کاظمی درباره اتهام بازی دفاعی گفت: مگر می شود ما برای دفاع به زمین بیاییم اما 3 مهاجم در زمین بگذارم؟ضمن این که اگر تیم من حمله نکرد مگر تراکتورسازی چند حمله کرد؟ اگر تراکتور 4 حمله کرده باشد تیم من کمتر حمله نکرد!

داوران 3 بازی به فنایمان دادند

کاظمی درباره نوع عملکرد داوری گفت: مگر در 3 بازی گذشته که داوران ما را به باد فنا دادند، ما چیزی گفتیم؟ ما جلوی تراکتورسازی از بازی بچه ها راضی نیستیم و در فاز حمله و در اجرای تاکتیک به خصوص در سرعت دچار مشکل بودیم. خودم این را قبول دارم و اعلام می کنم که در فاز تهاجمی تنها از پیام راضی هستم.

گمشده ام پیدا شد: امین حاج محمدی

فرهاد کاظمی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش  اینگونه می گوید: ما تیم را خوب آنالیز کردیم درست؛ اما این آنالیز در فاز تدافعی بهتر صورت گرفت. امروز ما بازیکنی مثل امین حاج محمدی را داشتیم که خیلی خوب بود .کسی که مدتها بازی نکرده حالا گمشده دفاعی تیم من است .امیدوارم چنین بازیکنی را در خط حمله هم پیدا  کنم.