تساوی دربی تبریز به نفع پرسپولیس

تساوی دربی تبریز به نفع پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم تبریزی در پایان تلاش نود دقیقه ای به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدگیر رفته اند که این دیدار بدون گل به پایان رسید. 

ترکیب تیم تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محسن بنگر، سعید آقایی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محمد نوری، جاسم کرار، محمد ابراهیمی، امید عالیشاه، مهدی شریفی

ترکیب تیم ماشین سازی: سید مهدى اسلامى ، حبیب گردانى ، ادسون هنریکه ، بهمن کامل ، امین حاج محمدى ، کاخا ، حمیدرضا على عسگرى ، حسین ابراهیمى ، پیام صادقیان ، امین قاسمى نژاد و احمد کامدار

 داور این دیدار به محسن بنگر(دقیقه 11)، مهدی شریفی(دقیقه 45)، مهدی کیانی( در دقایق 72 و 73) از تراکتورسازی و بهمن کامل(دقیقه 34)، پیام صادقیان(دقیقه 38)، سیدمهدی اسلامی(دقیقه 64)، حبیب گردانی(دقیقه 80)، شهاب زاهدی(دقیقه 90) از ماشین سازی از ماشین سازی کارت زرد نشان داد. 

مهدی کیانی در دقیقه 73 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. 

حواشی: 

سعید آقایی پس از بهبوبدی مصدومیتش در این دیدار به میدان رفته است. 

دروازه بان خارجی ماشین سازی پس از مدت ها در روی نیمکت نشسته و جای خود را به مهدی اسلامی داده است. 

هواداران دو تیم تبریزی از این بازی استقبال بسار خوبی نداشتند و سکو های خالی ورزشگاه به چشم می خورد. 

صحنه های حساس: 

حمید رضا علی عسگری در ضربه 13 با شوت مستقیم از روی ضربه ایستگاهی توپ را فرستاد که با فاصله کمی از بالای دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت.

مهدی شریفی در دقیقه 16 موفق شد دروازه ماشین سازی را باز کند ولی داور به نشانه خطا پسش از ضربه این بازیکن در سوت خود دمیده و گل را مردود اعلام کرد.

امید عالیشاه در دقیقه 19 صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ با واکنش اسلمای به بیرون رفت. 

جاسم کرار در دقیقه 32 از روی ضربه ایستگاهی توپ را به سمت دروازه فرستاد که توپبا ضربه سر نوری  با اختلاف کمی از روی دروازه ماشین سازی به بیرون رفت. 

ابراهیمی در دقیقه 48 حرکت هجومی به سمت دروازه حریف انجام داد  ولی ضربه این بازیکن در حالی با اختلاف کمی از بالای دروازه اسلامی به بیرون رفت که می توانست مهاجم دیگر تراکتور سازی را صاحب موقعیت حساس کند. . 

بازیکنان ماشین سازی در دقیقه 55 صاحبه موقعیت حساس شدند که با حرکت محمد رضا اخباری، این توپ به هدر رفت. 

لوسیانو ادینهو در دقیقه 55 با ارسال جاسم کرار صاحبه توپ شده بود که توپ با ضربه سر به بیرون رفت.

ادسون هنریکه در دقیقه 59 توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی شوت کرد که این توپ نیز بالای دروازه به بیرون رفت. 

داور در دقیقه 73 اعتقاد داشت که مهدی کیانی دچار خطا شده است که با سوت خود بازی را متوقف کرد که با اعتراض این بازیکن مواجه شد و داور به کاپیتان تراکتورسازی کارت زرد داد که این موضوع ادامه کار نبود و با شدت اعتراض، داور کیانی را از زمین مسابقه اخراج کرد.  

تراکتورسازان در دقیقه 81 صاحب ضربه پنالتی شده بودند که ضربه محمد ابراهیمی با واکنش اسلامی تبدیل به گل نشد ولی در برگشت ضربه پنالتی، ابراهیمی صاحب موقعیت خوب شد که حرکت عالی حاج محمدی این فرصت تراکتور سازی را به هدر داد.

تراکتورسازی در دقیقه 88 در محوطه جریمه ماشین سازی صاحب موقعیت شد که توپ توسط دروازه بان ماشین سازی مهار شد.  

20441