دفاع ستاره پیشین منچسترسیتی از عملکرد براوو

دفاع ستاره پیشین منچسترسیتی از عملکرد براوو

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان پیشین تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد انتقادها از عملکرد کلودیو براوو غیر منصفانه است.

به گزارش وبسایت نود، دیوید جیمز که بین سال های 2004 تا 2006 دروازه بان منچسترسیتی بود ضمن دفاع از کلودیو براوو عنوان کرده مدافعان منچسترسیتی هم روی گل هایی که این تیم دریافت می کند مقصر هستند. براوو که در تابستان گذشته از بارسلونا به منچسترسیتی پیوست نتوانسته 16 تا از 24 شوت اخیری که به سمت دروازه اش زده شده را مهار کند تا مورد انتقاد بسیاری قرار بگیرد.

جیمز به نقل از دیلی میل به خبرنگاران گفته:

بنظرم انتقادها از براوو غیرمنصفانه است. وضعیت به گونه ای شده که انگار براوو روی هر گلی که سیتی دریافت می کند مقصر است در حالی که اینطور نیست. اگر گل هایی که آن ها دریافت می کنند را آنالیز کنید متوجه می شوید مدافعان هیچ محافظتی از دروازه تیم نمی کنند.

اگر همه بازیکنان جلو بکشند آن وقت طبیعی است تیم در خط دفاع آسیب پذیر باشد. دی بروین پیش از آمدن به منچسترسیتی یک هافبک کامل بود. او جلو می رفت، گل می زد، گل می ساخت اما عقب هم می آمد و تکل می زد. من در این فصل چنین چیزی را از او ندیدم.

باید با درک چیزی که مربی از بازیکن می خواهد از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد. اگر پپ گواردیولا از براوو می خواهد به یک روش خاص بازی کند آن وقت او چاره ای جز انجام دادن خواسته مربی ندارد.

2031