گسترش فولاد – ذوب آهن/ یکی به دنبال انتقام؛ دیگری در فکر دبل

گسترش فولاد – ذوب آهن/ یکی به دنبال انتقام؛ دیگری در فکر دبل

تیمهای گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه با انجام 6 دیدار به اتمام می رسد که در یکی از بازی ها، تیمهای گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل و از ساعت 14:30 دقیقه رو در روی هم قرار می گیرند.

*ذوب آهن با کسب 32 امتیاز هم اکنون در رده سوم جدول رده بندی جای دارد. شاگردان مجتبی حسینی با هر نتیجه ای بازهم همین رده را تا پایان هفته حفظ خواهند کرد. آنها 4 امتیاز با تیم پایینی خودش و 5 امتیاز با تیم بالاسری فاصله دارند.

*تیم گسترش فولاد تبریز با هدایت فراز کمالوند و پس از شکست مقابل پرسپولیس، با 24 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد. آنها با شکست ذوب آهن می توانند به رتبه های بالایی نزدیک و نزدیک تر شوند اما شکست یا تساوی می تواند این تیم را تا مرز دو رقمی شدن پس بزند.

*دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه فولادشهر و در روزی که یحیی گل محمدی هدایت تیم اصفهانی را بر عهده داشت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. شیمبا برای گسترش و بن سون برای ذوب گلزنی کردند.

*این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن برد 2-0 تیم سفیدپوش در بنیان دیزل تبریز بود. رجب زاده و پهلوان گلزنان تیم ذوب بودند.

*ذوب آهن در 4 بازی خارج از خانه اخیرش نباخته و دو تساوی و دو برد را کسب کرده است.

*این دو تیم در لیگ برتر 7بار به مصاف هم رفته اند مه سه برد برای گسترش و 4 تساوی به ثبت رسیده است و ذوبی ها هنوز در لیگ موفق به شکست تیم تبریزی نشده اند.

*محمدرضا اکبریان قضاوت این مسابقه را عهده دار است.

*مسعود ابراهیم زاده با رای کمیته انضباطی در این بازی محروم است. او در بازی با پرسپولیس دو کارت زرد گرفت ولی اخراج نشد.