بارسلونا 5 - 2 رئال سوسیه داد؛ صعود مقتدرانه بارسا با نمایشی خارق العاده

بارسلونا 5 - 2 رئال سوسیه داد؛ صعود مقتدرانه بارسا با نمایشی خارق العاده

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد دیدار برگشت از دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار رفت این دو تیم، بارسلونا پس از 10 سال موفق شد در ورزشگاه آنوئتا به پیروزی برسد تا برای صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات شرایط مناسبی داشته باشد با این حال شاگردان اوزه بیو برای بازگرداندن وضع این دیدار شرایط سختی در نیوکمپ داشتند.

ترکیب بارسلونا:

سیلسن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، سوارز، ماسکرانو، گومز، مسی، سوارز، نیمار

ترکیب رئال سوسیه داد:

رولی، ایارامندی، مارتینز، پریتو، ولا، ویلیان ژوزه، آریتز، زوروتوزا، اویارزابال، یوری، رائول ناواس

این دیدار به صورتی متعادل آغاز شد و هیچ یک از دو تیم موفق نشدند بر حریف مسلط شوند. سوسیه داد برای جبران کردن شکست حملاتی را روی دروازه بارسلونا انجام داد اما این حملات به قدری که باید و شاید زهر دار نبودند و مدافعین بارسلونا مانع از موقعیت سازی بازیکنان حریف شدند.

دقیقه ۱۷: همکاری تماشایی msn موقعیت تک به تکی را مقابل دنیس سوارز قرار داد و این بازیکن موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار سوسیه داد برای جبران نتیجه اندکی جلو آمد و بارسا سعی کرد روی ضد حملات به گل برسد، بارسا یک بار دیگر هم توسط سوارز به گل رسید اما این گل به دلیل اینکه این بازیکن در آفساید بود مردود اعلام شد. بارسا در ادامه باز هم موقعیت داشت تا روی پاس کات بک سوارز به گل برسد که دفاع سوسیه داد مانع از این کار شد.

اواخر نیمه نخست این دیدار با خطاهای پی در پی بازیکنان سوسیه داد بازی به سمت خشونت رفت و باعث شد تا داور چندین بار از کارت زرد خود استفاده کند تا تنش بیش از این ها نشود، در نهایت نیمه نخست این دیدار با حساب ۱-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با حملات تیم میهمان آغاز شد اما این تیم موفق نشد موقعیت خاصی روی دروازه بارسلونا ایجاد کند. در ادامه این دیدار به خشونت کشیده شد و داور چندین بار مجبور به توقف این دیدار شد.

دقیقه ۵۴: روی اشتباه مدافعین بارسلونا ژوره موقعیت خوبی پیدا کرد اما سیلسن با سیوی تماشایی مانع گلزنی حریف شد. روی ضد حمله نیمار با حرکتی انفجاری با رولی تک به تک شد و با خطای مدافعین سوسیه داد متوقف شد تا داور اعلام پنالتی کند، مسی پشت این ضربه قرار گرفت و این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۲: پاس اشتباه گومز در میانه میدان به بازیکنان حریف رسید و پاس در عمق بازیکنان سوسیه داد برای خوانمی این بازیکن را تک به تک کرد و ضربه چیپ این بازیکن گل نخست سوسیه داد را به ارمغان آورد.

دقیقه ۶۳: پاس در عمق مسی برای سوارز این بازیکن را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و با ضربه ای زیبا گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما این موقعیت ها توسط خوانمی و سوارز برای هر دو تیم از بین رفت تا نتیجه همچنان ۳-۱ باشد.

دقیقه ۷۳: ارسال بازیکنان سوسیه داد برای الوستوندو با ضربه سر این بازیکن همراه شد تا نتیجه این دیدار ۳-۲ شود.

دقیقه ۸۰: پاس در عمق مسی برای ویدال با پاس عرضی او همراه شد و آردا توران برای باز کردن دروازه خالی کار سختی نداشت تا بارسلونا با حساب ۴-۲ ادامه یابد.

دقیقه ۸۲: حرکت انفرادی دیدنی مسی چند مدافع سوسیه داد را محو کرد، پاس در عمق او برای دنیس سوارز این بازیکن را با رولی تک به تک کرد و این بازیکن در مصافی تک به تک گل پنجم بارسا را به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار شاهد نمایشی بسیار زیبا و تماشایی از هر دو تیم بودیم، هر دو تیم با ارائه نمایشی هجومی 6 گل در این نیمه به ثمر رساندند و لیونل مسی بار دیگر با عملکردی خارق العاده نگاه همگان را معطوف به خود کرد.

1899