هال سیتی 2-1 منچستریونایتد؛ پیروزی تلخ تایگرها، صعود شیاطین سرخ به فینال جام اتحادیه

هال سیتی 2-1 منچستریونایتد؛ پیروزی تلخ تایگرها، صعود شیاطین سرخ به فینال جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل هال سیتی به پیروزی 3-2 رسید تا حریف ساوتهمپتون در فینال جام اتحادیه شود.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد اگرچه در بازی برگشت جام اتحادیه مقابل هال سیتی با نتیجه 2-1 شکست خورد و روند بازی های بدون باخت این تیم پایان یافت ولی با پیروزی 3-2 در مجموع دو بازی، راهی بازی فینال شد.

 در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، EFL Cup، هال سیتی در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستریونایتد بود. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

هال سیتی

مارشال، مگوایر، داوسون، بوون، تایمون، کلوکاس، هادلستون، میلر، مالونی، دیومانده، نیاسه

منچستریونایتد

دخیا، دارمیان، جونز، اسمالینگ، روخو، کریک، هررا، لینگارد، پوگبا، رشفورد، ابراهیموویچ

نیمکت: رومرو، فوسو منساح، شاو، فلاینی، ماتا، مخیتاریان، رونی

هال سیتی که در بازی رفت با دو گل مقابل یونایتد شکست خورده بود، به دنبال جبران آن نتیجه بود و در نیمه اول تیم برتر میدان بود، میزبان به دنبال خلق موقعیت و گلزنی بود تا بتواند اختلاف را جبران. در آن سمت، در نیمه نخست نمایش یونایتد اصلاً خوب نبود، عملکرد شیاطین سرخ حتی مورینیو را هم کلافه کرده بود. با وجود آن که میزبان مالک توپ و میدان بود ولی در ایجاد خطر جدی گلزنی این تیم خیلی هم موفق نبود. اما در دقیقه 35 دریچه ای از امید به روی میزبان گشوده شد.

دقیقه 35: خطای روخو روی مگوایر (به دلیل کشیدن پیراهن) توسط داور بازی پنالتی اعلام شد. پنالتی ای که کمی سخت گیرانه به نظر می رسید، هادلستون پشت توپ ایستاد و اگرچه ده خیا باز هم مسیر حرکت توپ را به درستی تشخیص داد و در مهار توپ موفق عمل نکرد تا بازی 1-0 شود.

در ادامه شیاطین سرخ روی ضربه زلاتان اولین موقعیت جدی خود را در نیمه نخست به دست آوردند که ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. به این ترتیب شیاطین سرخ با ارائه یک نمایش ضعیف، بازنده در نیمه اول به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شیاطین سرخ که نمی خواستند فرصت حضور در فینال را از دست بدهند، با انرژی و انگیزه بیشتری در زمین حاضر شدند و بعد از خلق چند فرصت، در دقیقه 66 به گلی مهم و سرنوشت ساز رسیدند.

دقیقه 66: حرکت زلاتان با پاس وی برای رشفورد همراه شد، ضربه آخر توسط هادلستون زده شد و پوگبا آماده بود تا کار را تمام کند و بازی به تساوی 1-1 کشیده شد. به این ترتیب هال برای آن که حداقل بازی را به وقت اضافه بکشاند، به دو گل نیاز داشت.

بعد از این گل، جریان بازی متعادل تر شد و حتی روخو این فرصت را داشت تا بازی را 2-1 به نفع یونایتد کند، اما ضربه او به تیر دروازه خورد. در آن سمت هال سیتی هم یک بار توسط نیاسه روی ضربه سر، تیر دروازه شیاطین سرخ را به لرزه درآورد که این بار هم توپ گل نشد. اما این پایان کار نبود و هال سیتی به گل برتری رسید. گلی که خیلی دیر به ثمر رسید و فایده ای برای میزبان نداشت.

دقیقه 85: فرار از تله آفساید از جناح راست، با پاس خوب میلر همراه شد، نیاسه در تیر دوم آزادانه ضربه اش را زد و بازی را 2-1 کرد.

اما هال سیتی نتوانست گل بعدی را هم به ثمر برساند و در نهایت با وجود برتری 2-1، از حضور در فینال باز ماند. تایگرها با این برد، رکورد شکست ناپذیری یونایتد را در بازی اخیر شکستند، ولی این شیاطین سرخ بودند که به فینال ومبلی رسیدند.

1878