با پیروزی سلتیک برابر سنت جانستون حاصل شد؛ برابری راجرز با رکوردی 50 ساله

با پیروزی سلتیک برابر سنت جانستون حاصل شد؛ برابری راجرز با رکوردی 50 ساله

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه شب دو تیم سلتیک و سنت جانستون به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق شد با ضربه سر بویاتا به پیروزی برسد و تعداد بازی های بدون شکست خانگی خود در خانه را به عدد 26 برساند.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی اخراج شده لیورپول که سال گذشته مربیگری سلتیک اسکاتلند را بر عهده گرفت، موفق شد در این مدت به موفقیت چشمگیری برسد و با پیروزی در بازی دیشب علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، با رکورد 50 ساله جک استاین برابری کند.

به نقل از وب سایت fourfourtwo، پیروزی در بازی دیشب باعث شد تا شاگردان راجرز بیست و ششمین بازی بدون شکست پیاپی خانگی خود را تجربه کنند و با 22 امتیاز و برتری بر رقیب دیرینه خود، گلاسگو رنجرز، در صدر جدول لیگ اسکاتلند قرار بگیرند. حال با این برد شیرین، سلتیک توانست با رکوردی که توسط جک استاین در فصل 1966-67 ثبت شد و حتی به قهرمانی اروپا رسید برابری کند.

برندان راجرز طی مصاحبه ای در این مورد گفت:

اگر وقتی که به این باشگاه آمدم و شما این نکته را به بازیکنان یا هوادارن ذکر می کردید، شاید کسی آن را باور نمی کرد. این یک افتخار بزرگ برای ماست. این مدرکی است برای بازیکنان حرفه ای که چه قدر هر روز سخت تمرین می کنند. من قبل بازی زیاد به این موضوع نپرداختم و بیشتر سعی کردم تا بازیکنانم بهترین عملکردشان را در زمین انجام دهند. کارت را خوب انجام بده و نتیجه دلخواهت را کسب کن. 50 سال از این رکورد می گذرد و مربیان و بازیکنان بزرگ و زیادی به این باشگاه آمده اند و بعد از مدتی رفته اند و این نشان می دهد که چه قدر رسیدن به این هدف و رکورد کار سختی بوده است.

4416