بیگ‌زاده: با کمک هواداران فقط دو جام را می‌خواهیم

بیگ‌زاده: با کمک هواداران فقط دو جام را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی فردا در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر بازی حساسی با ماشین سازی دارد. هاشم بیگ زاده، مدافع تراکتورسازان درباره بازی فردا اظهار داشت: «فردا بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم. تیم‌های ته جدولی انگیزه‌های زیادی دارند و چاره‌ای جز گرفتن 3 امتیاز نداریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم. هواداران هم در این دیدار پس از مدت‌ها در ورزشگاه یادگار امام حاضر می‌شوند و این برای ما بسیار روحیه‌بخش است.»

وی درباره پیروزی مقابل پیکان نیز خاطرنشان کرد: «ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم و فاصله امتیازی در صدر جدول را حفظ کنیم و به‌طور حتم در هفته‌های پیش رو، این فاصله را کمتر می‌کنیم تا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسیم.»

بیگ زاده خاطرنشان کرد: «امیدوارم این روند پیروزی را ادامه دهیم. از هوادارانی که در تهران از تیمشان حمایت کردند تشکر می‌کنیم و خدا را شکر می کنیم خوشحال به خانه‌هایشان برگشتند. ما در این دیدار موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد اما مهم‌تر از هر چیزی کسب 3 امتیاز بود که به این مهم دست‌یافتیم.»

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: «امیدوارم در بازی‌های پیش رو، خوش‌شانس‌تر باشیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل شود. خدا را شکر ما روند رو به رشدی داریم و بازی‌های لیگ هم فعلاً تعطیلی ندارد که می‌توانیم با این روند ادامه دهیم و با هوادارانی که داریم، فقط برای کسب 2 جام تلاش می‌کنیم و هدفی جز این نداریم.»