لیورپول 0 - 1 ساوتهمپتون؛ حذف تلخ لیورپول در آنفیلد و صعود قدیس ها به فینال اتحادیه

لیورپول 0 - 1 ساوتهمپتون؛ حذف تلخ لیورپول در آنفیلد و صعود قدیس ها به فینال اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس لیورپول در آنفیلد میزبان ساوتهمپتون بود.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول که در بازی رفت در زمین ساوتهمپتون 1-0 مغلوب این تیم شده بود در بازی برگشت به مصاف این تیم رفت و در پایان دوباره با نتیجه 1-0 بازی را به این تیم واگذار کرد و تیم کلود پل راهی فینال رقابت ها شد. دیگر فینالیست این بازی ها فردا شب در دیدار هال سیتی و منچستر یونایتد مشخص خواهد شد.

نیمه اول بازی با برتری کامل لیورپول در جریان بازی همراه بود اما بازیکنان لیورپول خیلی کم موفق شدند از خط دفاع فشرده ساوتهمپتون عبور کنند. مهم ترین موقعیت ساوتهمپتون در نیمه اول نصیب دوشان تادیچ شد اما ضربه او را کاریوس به خوبی مهار کرد.

نیمه دوم را بازیکنان لیورپول بهتر از نیمه اول آغاز کردند و توانستند با بیشتر کردن فشار و زیاد کردن سرعت بازی چندین بار دروازه ساوتهمپتون را به صورت جدی تهدید کنند اما ضربات ناقص استوریج در چند بار و واکنش های به موقع فرازر فورستر مانع از رسیدن لیورپول به گل شد. دقیقه 90 بازی داور صحنه مشکوکی در محوطه جریمه ساوتهمپتون را پنالتی تشخیص نداد و در ادامه این صحنه و روی یک ضد حمله سریع شین لانگ موفق شد دروازه کاریوس را باز کند.

شرح گل 

دقیقه 90 (شین لانگ):

روی ضد حمله و پاس خوب کلاسی، مهاجم ساوتهمپتون در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ضربه محکم او از درون محوطه بدل به تنها گل بازی شد.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899