یوونتوس 2-1 میلان؛ بیانکونری انتقام سوپرچام را گرفت و راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد

یوونتوس 2-1 میلان؛ بیانکونری انتقام سوپرچام را گرفت و راهی نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس با شکست 2-1 میلان، توانست راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شود.

به گزارش وبسایت نود، در تنها بازی چهارشنبه شب کوپا ایتالیا، یوونتوس در خانه خود موفق شد میلان ده نفره را 2-1 شکست دهد تا با پیروزی در این دیدار راهی نیمه نهایی جام حذفی شود و انتقام شکست در سری آ و سوپرجام را از میلان بگیرد.

در تک بازی چهارشنبه از جام حذفی ایتالیا، تیم یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان میلان بود، دو تیمی که چند هفته قبل سوپرجام ایتالیا را برگزار کردند و فصل قبل در فینال همین کوپا ایتالیا، به مصاف هم رفتند. دو تیم با این ترکیب به میدان رفتند:

یوونتوس

نتو، بارزالی، بونوچی، روگانی، آساموا، خدیرا، پیانیچ، کوادرادو، دیبالا، مانژوکیچ، هیگواین

میلان

دوناروما، آباته، زاپاتا، رومانیولی، آنتونلی، کوچکا، لوکاتلی، برتولاچی، بوناونتورا، باکا، سوسو

یوونتوس که نمی خواست خاطره تلخ دو بازی قبلی مقابل میلان تکرار شود، بازی را هجومی شروع کرد و مزد بازی برتر خود را گرفت. آن ها همچون مسابقه قبلی شان مقابل لاتزیو که در سری آ برگزار شد، در بیست دقیقه ابتدایی به دو گل رسیدند. تیم آلگری در این بازی روی اولین فرصت جدی گلزنی خود به گل رسید.

دقیقه 10: همچون بازی قبلی دیبالا در نقش گلزن ظاهر شد. سانتر آساموا به کوادرادو رسید، او هم دیبالا را در موقعیتی خوب صاحب توپ کرد تا این بازیکن باز هم با پای راستش گلزنی کند.

جالب اینجا بود که میلان در هفت بازی از نه مسابقه اخیرش، گل اول مسابقه را از حریف دریافت کرده است. اما این پایان فشار اولیه یوونتوس نبود و در دقیقه 21 تیم آلگری به گل بعدی هم رسید تا خیالش بابت ادامه بازی راحت تر شود. البته در حد فاصل گل اول و دوم یووه فرصت های دیگری را هم خلق کرد که به ثمر ننشست.

دقیقه 21: خطا روی آساموا، یوونتوس را پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد کرد که ضربه دیدنی پیانیچ وارد دروازه دوناروما شد تا بازی 2-0 شود و ابتکار عمل در دست تیم آلگری قرار گیرد.

یوونتوس بعد از این گل کاملاً کنترل بازی را در دست گرفت و همچون بازی قبل که لاتزیو بعد از دو گل حریف، حرفی برای گفتن در نیمه اول نداشت، میلان هم در نیمه نخست نتوانست مقابل حریف قدرش، کار خاصی انجام دهد. اما با شروع نیمه دوم به گلی روحیه بخش رسید.

دقیقه 53: باکا بالاخره موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند. توپ سردرگم به باکا رسید و این بازیکن کلمبیایی با یک ضربه والی، موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

اما میلان که از این گل روحیه گرفت، خیلی زود امیدهایش نقش بر آب شد. یک دقیقه بعد از گل اول میلان، لوکاتلی به دلیل تکل خطرناک روی پای دیبالا، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا میلان ده نفره کار را ادامه دهد.

با وجود این که میلانِ مونتلا، ده نفره شده بود ولی باز هم این تیم برای فرار از حذف، دست به حمله زد و به چند فرصت خوب رسید اما این تیم در استفاده از موقعیت ها خوب عمل نکرد. کوچکا، زاپاته و دلوفئو (بازیکن جدید میلان) به موقعیت های خوبی رسیدند ولی یاران مونتلا نتوانستند به گل تساوی برسند.

البته در ان سمت هم یوونتوس فرصت برای گل سوم داشت که از آن بهره نبرد. پیانیچ، خدیرا و مانژوکویچ در نیمه دوم به فرصت های مناسبی رسیدند که آن ها هم در گلزنی ناکام بودند تا در نهایت نتیجه 2-1 ثبت شود.

با این نتیجه، میلان با کوپا ایتالیا خداحافظی کرد و یوونتوس بار دیگر به نیمه نهایی جام حذفی رسید، در دیدار نیمه نهایی یوونتوس روز اول مارچ میهمان ناپولی است و سپس 5 آپریل، در ورزشگاه خانگی خود میزبان بازی برگشت است.

دانلود خلاصه بازی یوونتوس 2-1 میلان؛

1878