رانگینک: برای رقابت های اروپایی بازیکنان جدید جذب می کنیم؛ خیلی ها می خواهند روی خاکستر لایپزیگ پایکوبی کنند

رانگینک: برای رقابت های اروپایی بازیکنان جدید جذب می کنیم؛ خیلی ها می خواهند روی خاکستر لایپزیگ پایکوبی کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - در صورت حضور لایپزیگ در رقابت های اروپایی فصل آینده کادر بازیکنان این تیم تقویت خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، رالف رانگینک مدیر ورزشی باشگاه می گوید در صورتی که بتوانند در این فصل سهمیه حضور در رقابت های اروپایی را کسب کنند در فصل آینده باید حدود 20 بازیکن در دسترس سرمربی این تیم باشد. با توجه به وضعیت کنونی لایپزیگ حضور در رقابت های فصل آینده اروپا برای این تیم بعید به نظر نمی رسد. رانگینک در مصاحبه با بیلد گفت:

اگر فصل آینده در بازی های بین المللی حضور داشته باشیم نیاز به 20 بازیکن هم سطح هستیم تا بتوانیم سیستم چرخشی را بهتر به کار بگیریم. زمانی برای انجام این کار تصمیم گیری خواهیم کرد که حضور ما در رقابت های اروپایی قطعی شود. برای چنین وضعیتی باید کیفیت 16 بازیکن بالا باشد.

لایپزیگ پس از سپری شدن 17 هفته از شروع بوندس لیگا با کسب 39 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف با بایرن مونیخ در مکان دوم جدول قرار دارد.

ما افتختار می کنیم که تیمی مدرن و جذاب هستیم، این در حالی است که تنها 7 سال از آغاز فعالیت ما سپری می شود و اگر نظر شما این است که ما حق بازی در چنین سطحی را نداریم آنگاه شما را درک نخواهم کرد. ما در حال نوشتن تاریخ خود هستیم. می دانم افرادی اینجا هستند (آلمان) که فکر می کنند که باید با خاکستر جسد ما جشن بگیرند اما من نمی توانم کاری برای آن ها بکنم.

7899