کیانی: هوادار فوتبال فقط هوادار تراکتور!

کیانی: هوادار فوتبال فقط هوادار تراکتور!

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از دربی تبریز، جنگ رسانه ای تراکتورسازی و پرسپولیس، حاشیه های موجود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: 

باید 9 امتیاز می گرفتیم تیم ما شرایط خوبی دارد. خوشبختانه از 3 بازی قبلی 7 امتیاز گرفتیم و با روحیه بالایی تمرینات را دنبال می کنیم. دوست داشتیم 9 امتیاز بگیریم اما بدشانسی آوردیم. با این حال فرصت برای جبران داریم و انشاءالله همه چیز را جبران می کنیم.

فوتبال می رود، احترام‎‌ها می ماند مسائلی که میان تراکتورسازی و پرسپولیس در رسانه ها ایجاد شده، درست نیست. فوتبال همیشه ماندگار نیست و تمام می شود. احترام ها و رفاقت ها است که می ماند. باید به همدیگر احترام بگذاریم، چون واقعا ارزش ندارد. من نمی دانم این جنگ های رسانه ای چرا اینقدر گسترده شده؛ قطعا تیمی که در زمین قوی تر باشد، برنده می شود.

پرسپولیس، بهانه را از ما بگیرد شنیدم دوست خوبم، سیدجلال حسینی گفته تراکتوری‌ها بهانه می آورند. به عنوان کاپیتان تراکتورسازی می گویم که این بهانه را از ما بگیرند و بازی هایمان را زودتر برگزار کنند. مگر می شود تراکتورسازی 10 هفته زودتر از پرسپولیس بازی کند و آنوقت آنها با خیال آسوده به میدان بروند. هیچ جای دنیا این شرایط وجود ندارد که دو تیم در کورس قهرمانی در دو روز متفاوت بازی کنند.

ماجرای شعارهای قومیتی و بهترین بودن تراکتوری‌ها شعارهایی که در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد توسط پرسپولیسی ها سرداده شد، کار درستی نبود. من واقعا متاسفم که توهین های قومیتی انجام شده است. وقتی آنها شعار می دهند، هواداران ما نیز ناراحت می شوند و می خواهند جبران کنند و این اصلا خوب نیست. هواداران تراکتورسازی هیچ وقت شروع کننده این ماجرا ها نبودند. این هواداران در سرما و گرما زحمت کشیدند و ما را تنها نگذاشتند و فکر می کنم از همه نظر بهترین هستند. هوادار واقعی فوتبال فقط هوادار تراکتورسازی است!

واکنش به اخطار پرسپولیسی‌ها من نمی دانم 3 بازیکن پرسپولیس که مقابل گسترش فولاد اخطار گرفتند و محروم شدند، عمدی بوده است یا خیر. خودشان می‌دانند و خدای خودشان و من نمی توانم حرفی در این باره بزنم. 

3 امتیاز ماشین سازی حیاتی است بازی سختی با ماشین سازی داریم. این تیم در جایگاه واقعی اش قرار نگرفته و 4، 5 هفته است بازی زیبایی انجام می دهد و نتیجه نمی گیرد. کار دشواری داریم اما این بازی برایمان مهم است و باید هرطور شده 3 امتیاز را بگیریم. 

به دو اخطاره بودنم فکر نمی کنم تمام فکر و ذکر من در حال حاضر بازی با ماشین سازی است. هرگز به پرسپولیس فکر نمی کنیم. با اینکه دو اخطاره هستم و شاید از بازی بعد محروم شود اما با تمام وجود مقابل ماشین سازی ظاهر می شوم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مفید باشم.