لواندوفسکی: پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا برای من گامی رو به جلو محسوب نمی شود؛ ترکیب بایرن مونیخ کامل است

لواندوفسکی: پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا برای من گامی رو به جلو محسوب نمی شود؛ ترکیب بایرن مونیخ کامل است

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرت لواندوفسکی می گوید قصدی برای ترک بایرن مونیخ ندارد.

به گزارش وبسایت نود، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و به شایعه ها پیرامون پیوستنش به رئال مادرید خاتمه داد.

لواندوفسکی در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

رفتن به رئال مادرید و بارسلونا برای من گام بعدی در حرفه ام نخواهد بود. بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های جهان است و با بارسلونا و رئال مادرید در یک سطح قرار دارد. جدا شدن از بایرن مونیخ یک گام به جلو محسوب نمی شود، ما اینجا می توانیم تمامی عناوین را به دست آوریم. از سویی دیگر من در مونیخ بسیار راحت هستم.

لواندوفسکی همچنین درباره ترکیب بازیکنان بایرن مونیخ گفت:

تعداد بازیکنانی که در تیم داریم به اندازه است. شبیه این نیست که ما فقط 14 بازیکن داشته باشیم. به نظرم اندازه ترکیب تیم کامل است و در کنار هم می توانیم برای کسب عناوین تلاش کنیم. داشتن چنین ترکیبی تضمین می کند که تمامی بازیکنان با انگیزه باشند و در تمرینات تمام تلاش خود را انجام دهند. چون در این شرایط تمامی بازیکن ها می بینند که شانس حضور در ترکیب را دارند. از سویی دیگر به نظرم داشتن بازیکنان بسیار زیاد در ترکیب تیم اشتباه است و از یه حد نباید بیشتر شود. اگر بازیکنان زیادی در ترکیب باشند شما همیشه با خود فکر می کنید که اگر کوچک ترین اشتباهی انجام دهی فورا روی نیمکت خواهی نشست. علاوه بر این ها ساختن یک روحیه تیمی در این مواقع بسیار دشوار است.

7899