دخیا: از حضور در منچستریونایتد خیلی خوشحالم

دخیا: از حضور در منچستریونایتد خیلی خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد تاکید کرده از حضور در این تیم خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، داوید دخیا که تا سال 2019 با منچستریونایتد قرارداد دارد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این تیم اعلام کرده دوست دارد با فتح جام اتحادیه کلکسیون جام های خود در انگلیس را تکمیل کند.

دخیا به وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفته:

احساس خیلی خوبی در زمین دارم. از بازی برای یونایتد و اسپانیا خیلی خوشحالم. باید همین سطح را تا پایان فصل حفظ کنم. نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کردیم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. زمانی که پیروز می شوید و نتایج خوبی می گیرید همه چیز آسانتر است. همه در این شرایط خوشحال هستند اما برای ادامه این روند باید با تمرکز بالا کار کنیم.

دخیا همچنین درباره بازی پنج شنبه شب در خانه هال سیتی از دور برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه گفته:

بازی خاصی است چون فینال در ومبلی برگزار می شود و ما می خواهیم در آن بازی حضور داشته باشیم. ما در بازی رفت با دو گل پیروز شدیم و وضعیت خوبی داریم اما می دانیم هال برای صعود به فینال خواهد جنگید. باید خوب بازی کنیم. در مراحل قبلی با تیم های منچسترسیتی و وستهم بازی کردیم و کارآسانی نداشتیم اما این فصل در رقابت های حذفی خصوصا مقابل سیتی خوب بودیم. فکر می کنم شایستگی حضور در نیمه نهایی را داشتیم. واقعا می خواهم فاتح این جام شوم. تا به حال قهرمان جام اتحادیه نشدم و واقعا از بردن این جام خوشحال می شوم. ما منچستریونایتد هستیم و تشنه قهرمانی هستیم. ما همیشه سعی می کنیم به فینال ها در ومبلی برسیم و قهرمان شویم.

2031