سول کمپل: هدفم مربیگری در باشگاهی مانند آرسنال است

سول کمپل: هدفم مربیگری در باشگاهی مانند آرسنال است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سابق آرسنال و تاتنهام اعلام کرد آماده است تا در باشگاهی مانند آرسنال مربیگری کند.

به گزارش وبسایت نود، سول کمپل که در حال حاضر 42 سال سن دارد کلاس‌های مربیگری یوفا را پشت سر گذاشته است و می‌تواند رسما به عنوان مربی کارش را آغاز کند. او در این خصوص در مصاحبه با The Independent اعلام کرد:

کسی که من را به عنوان سر مربی یک تیم انتخاب کند، از این انتخاب پشیمان نخواهد شد. رقابت شدیدی در این خصوص وجود دارد.  مربیان بسیاری وجود دارند که بیش از 10 سال تجربه بیشتری از من دارند. من به عنوان بازیکن قهرمانی‌های متعددی را کسب کرده ام و سابقه درخشانی دارم اما به عنوان مربی تجربه خاصی ندارم. در حال حاضر مشغول به بررسی، مشورت و مذاکره با 4 یا 5 باشگاه مختلف هستم تا کارم را به عنوان سرمربی آغاز کنم. امیدوارم شرایط خوبی در مقابلم قرار بگیرد. امیدوارم اتفاق خوشایندی رخ بدهد و باشگاهی من را به عنوان مربی خود برگزیند.

زمانی که کمپل در آرسنال به میدان می‌رفت، تحت نظر آرسن ونگر بود، این مدافع انگلیسی در ادامه در خصوص اینکه آرزو دارد تا بتواند همانند ونگر برای سالیان طولانی سرمربیگری آرسنال را بر عهده داشته باشد افزود:

قطعا این مسئله آرزوی من است که بازیکنان مناسب و سیستم مناسبی در کنارم داشته باشم اما این‌ها مسئله‌ای نیست که خود به خود به وجود بیایند و باید این مسائل را در کنار هم قرار داد. منتظر خواهم ماند تا شرایط مناسبی برای من فراهم شود تا بتوانم به عنوان مربی شروع به فعالیت کنم.

1899