هری کین: ترک کردن تاتنهام، تصمیمی احمقانه است

هری کین: ترک کردن تاتنهام، تصمیمی احمقانه است

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کین معتقد است آینده تاتنهام درخشان است و درک نمی کند که خود یا بازیکن دیگری بخواهد این تیم را ترک کند.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام بعد از کسب رتبه سوم در لیگ برتر در فصل 2015-2016، این فصل هم در حضور مدعیان فوتبال جزیره، خودی نشان داده و توانسته امتیازات ارزشمندی از رقبای قدر خود بگیرد. با وجود این که سران اسپرز در ماه های اخیر قرارداد بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را برای مدتی طولانی تمدید کردند ولی هنوز هم هر از گاهی صحبت از انتقال برخی بازیکنان اسپرز به تیم های بزرگ اروپایی شنیده می شود. هری کین که یکی از این بازیکنان محسوب می شود، در مصاحبه با گاتزتا دلااسپورت در مورد نقل و انتقالات این چنین گفته است:

شگفت زده می شوم اگر ببینم یکی از هم تیمی هایم، در این برهه تاتنهام را ترک می کند. اتفاقی خوب در تیم مان در حال رخ دادن است و فقط فعلاً کسب عنوان قهرمانی، رقم نخورده است. ترک کردن تاتنهام در چنین برهه ای، تصمیمی احمقانه است. ما یکی از بهترین مربیان جهان، شاید هم بهترین مربی، را در تیم مان داریم. ورزشگاه جدید هم به زودی آماده می شود. آینده ای درخشان پیش روی مان است.

در مورد بازیکنانی که راهی چین می شوند یا برای کسب درآمد بیشتر اروپا را ترک می کنند، همه چیز به نظر خودشان وابسته است. هر بازیکنی می تواند تصمیم بگیرد که پول بیشتر می خواهد یا به دنبال جاه طلبی هایش است: بازی در یک تیم بزرگ، در لیگی قوی و کسب عناوین مهم قهرمانی.

1878