چرا کاوانی حاضر نیست از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود؟

چرا کاوانی حاضر نیست از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود؟

ادینسون کاوانی مهاجم ۲۹ ساله تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فوتبال اروگوئه در گفت‌وگویی اعلام کرد که حاضر نیست از تیمش جدا شود.

این مهاجم که در فصل اخیر در بیش از ۵۰ بازی باشگاهی حاضر شده است، در واکنش به شایعات فراوانی که در رابطه با او منتشر شده که به ایتالیا خواهد رفت، گفت: چرا از تیمم جدا شوم در حالی که تا سال ۲۰۱۸ قرارداد دارم؟! چرا باید جدا شوم در حالی که بهترین برنامه‌های بدنسازی و تغذیه‌ای و فوتبالی که ممکن است در دنیا وجود داشته باشد این‌جا برایم مهیا است؟!

او ادامه داد: در پاریس بسیار احساس خوبی دارم. گمان نکنم که در جاهای دیگر به این سطح از رضایت دست یابم. مدیران باشگاه برای ما از هر چه که بخواهیم بیش از آن را مهیا می‌کنند. برای ما در اهداف باشگاه نوشته شده که تیمی مطرح در سطح جهان و فراتر از اروپا خواهیم شد.

در توضیح مقصود کاوانی یادآور می‌شود که پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی که هر دو تحت یک مدیریت واحد کنترل می‌شوند، دارای برنامه‌هایی ۲۰ ساله هستند که از این نظر بی‌نظیر هستند. در این ارتباط چند هفته پیش پیگرینی سرمربی سیتی‌ها به تشریح آینده فوتبال باشگاهی در اروپا پرداخت چنان‌که گویی مدت‌هاست که آینده احتمالی در این زمینه را بررسی دقیق کرده است.

گفتنی است که کاوانی که دو سال پیش به پی‌اس‌جی‌ پیوسته و پیش از آن در تیم‌های پالرمو و ناپولی بازی می‌کرد.

او در تمام سطوح سنی تیم ملی فوتبال کشورش سابقه بازی دارد.