رود گولیت: ایتالیا به استادیوم های جدید نیاز دارد؛ یوونتوس می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

رود گولیت: ایتالیا به استادیوم های جدید نیاز دارد؛ یوونتوس می تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

وبسایت رسمی برنامه نود - رود گولیت، ستاره دهه هشتاد و نود تیم ملی هلند و میلان در مورد کمبود تماشاگران و شانس یوونتوس برای بردن لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی داد.

به گزارش وب سایت نود، رود گولیت که دوره بسیار موفقی در میلان و سری آ ایتالیا داشت، اعتقاد دارد که مشکل کمبود تماشاگر، استادیوم های قدیمی است و فدراسیون فوتبال ایتالیا باید در این مورد اقدام کند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، ستاره سابق هلندی میلان طی مصاحبه ای با گاتزتا دلواسپورت در این مورد گفت:

بازی های ایتالیا حتی در تلویزیون هلند هم نشان داده نمی شوند. کمی باعث تعجب است که استادیوم ها خالی از تماشاگر باشد. یک روز من همراه پسرم برای دیدن بازی چزنا و میلان به سن سیرو رفتیم و او بلافاصله به من گفت چرا کسی اینجا نیست؟ به نظرم این مشکل، نشات گرفته از استادیوم های قدیمی است، اما نتایج بین المللی به شما ثابت می کند که تفسیر شما از این موضوع درست است.

گولیت هم چنین در مورد یوونتوس و رقابت های لیگ قهرمانان اروپا افزود:

آن ها می توانند به مقام قهرمانی برسند. من قبلا آن ها را در فینال برلین 2015 دیده ام اما امسال نمی توان بین تیم ها، فینالیست ها را حدس بزنم. مهم ترین نکته این است که تا آخر فصل در بهترین فرم خود باقی بمانید.

وی هم چنین در مورد شعار نژاد پرستانه نسبت به ماریو بالوتلی نیز گفت:

در ناپل من را "کاکا سیاه" خطاب می کردند ولی من به آن ها توجه نمی کردم. من فکر می کنم که آن ها از من می ترسیدند. من بهترین بازی خود را انجام می دادم و در آخر من را تشویق می کردند.

رود گولیت در طول دوران بازیگری خود موفق به کسب یک توپ طلا و دو لیگ قهرمانان نیز شده است.

4416