ذوالفقاری: تا دیر نشده؛ فدراسیون به اظهارات پرسپولیسی ها ورود کند

ذوالفقاری: تا دیر نشده؛ فدراسیون به اظهارات پرسپولیسی ها ورود کند

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:کاش نزدیک علیفر بودم و همانجا پاسخش را می دادم.

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه امیر عابدینی گفته است باشگاه تراکتور بهانه نیاورد و این تیم خودش فاصله امتیازاتش را با پرسپولیس افزایش داد اظهار داشت:واقعیت این است که منکر این نیستیم هر کسی خوب بازی می کند نتیجه می گیرد.با این وجود به رغم از دست دادن برخی امتیازان ما هم در کورس هستیم و مدعی جدی برای قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد:پیشنهاد من این است که زمان برگزاری بازی های ما و پرسپولیس  یک در میان باشد و یک بار پرسپولیس زودتر به میدان برود و یک بار ما.به هر حال عابدینی این حرف ها را زده و قهرمانی پرسپولیس هم فکر عابدینی است.من به آن صورت ورود نمی کنم اما معتقدم کسی که پشت میز نشتسته است باید عدالت را رعایت کند.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اظهارات شب گذشته حسینی ماهینی مبنی بر اینکه امیدوار است گسترش در بازی رو در رو با تراکتورسازی به خاطر خودش بازی کند خاطرنشان کرد:من فکر می کنم هر کسی برای تیمش فکر می کند.به جز این مسائلی نیست.من به تیم خودم فکر می کنم و حسین ماهینی هم بهتر است به فکر پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد:دیروز گسترش هم برای خودش بازی کرد.خوب بازی کرد و به نظرم از تیم فراز کمالوند جز این انتظاری نیست.این اظهارات حقیقتا حاشیه ساز است و در آستانه بازی با پرسپولیس اضطراب را در جامعه فوتبال بیشتر می کند.این در حالی است که من مدیر در جلسه هماهنگی باید این بحث ها را جمع کنم و به همین دلیل از فدراسیون فوتبال می خواهم از هم اکنون به این موارد ورود کند.

سرپرست تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد:متاسفانه دیروز من از طریق تلویزیون شعارهایی که مطرح می شد را شنیدم.در بازی پرسپولیس و گسترش علیه تراکتورسازی شعار سر دادن چه معنی دارد؟این تحریک تراکتور و هوادارانش هست و باید آقای حسن زاده به آن رسیدگی جدی داشته باشد.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد:مگر یادمان رفته پارسال در آزادی پرسپولیسی ها چه برخوردی با ما کردند؟این اتفاقات فراموش شدنی است؟آقای علیفر! این حرف ها چیست که در رسانه ملی می زنی؟کاش نزدیک علیفر بودم و همانجا پاسخش را می دادم.او واقعا اشتباه کرد.میلیون ها بیننده در حال تماشای بازی بودند اما عدالت رعایت نشد.